اقدام کور و حرکت مذبوحانه تروریست ها در مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی، آزمونی دشوار برای تمام معاندانی بود که رشادت های سربازان نظام در هشت سال دفاع مقدس را شاید به فراموشی سپرده بودند.
آنانی که جان گذشتن را مایه افتخار و شهادت را رمز رستگاری می دانستند،آری اینجا ایران است، مهد اتحاد.
انسجام و همبستگی مردمانش در مواقع حساس بدون هیچگونه جبهه گیری سیاسی همانند کوهی استوار از نظام که برای آنان هزینه های زیادی پرداخته اند، پاسداری و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کنند.
استکبار و متحدانش بدانند، مردم ایران، ملتی نیستند که با انداختن ترقه ای فرار را بر قرار ترجیح دهند بلکه هر زن و مرد، پیر و جوان ، همانند تیری آماده در خشاب تفنگ هستند که 38 سال، یکی پس از دیگری همانند خاری بر چشم دشمنان بودند.
اقدام نیروهای انتظامی، پاسداران انقلاب، سربازان گمنام امام زمان(عج) و پشتیبانی مردم در حادثه تروریستی تهران مایه آبرو و عزت ملی است، امیدواریم این همدلی و همراهی با ولایت فقیه روز به روز گسترش یابد و دست معاندان نظام را از هر گونه دست اندازی کوتاه کند.

** معاندان نظام در نطفه خفه خواهند شد
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی روز پنجشنبه در مورد اقدام تروریست ها در مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) به خبرنگار ایرنا گفت: حمایت مردم و تلاش نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در حادثه روز چهارشنبه تهران ثابت کرد، معاندان و کسانی که قصد هرگونه توطئه ای دارند در همان نطفه خفه خواهند شد.
سرهنگ پاسدار علی قاسمی، با ابراز همدردی با خانواده های شهدا و زخمی ها ، عنوان کرد: گروهک های تروریستی با پشتیبانی استکبار در ادوار مختلف حرکت هایی را انجام دادند، نیروهای امنیتی ایران که موفق ترین نیروها در منطقه اند با قاطعیت با آنان برخورد و هدف شوم شان را نقش بر آب کردند.
به گفته وی برنامه ریزی کورکورانه تروریست ها در تهران هم به جایی نرسید، این در حالی است که این گروه ها در هر جایی که قرار می گرفتند، با خرابکاری زیاد از محل متواری می شدند اما جمع شدن این قضیه در کمترین زمان ممکن و هلاکت تمام تروریست ها برگ زرین دیگری در صفحه انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: ناکامی ختی پشت سر هم آنان در منطقه باعث شد که امنیت پایدار در ایران، نظر بسیاری از معاندان را جلب کند و شکست های متعدد تروریست ها در سوریه، عراق، یمن و ... عصبانیت آنها را دو چندان کرده است.
وی اظهار کرد: در این ارتباط مردم و مسئولان جمهوری اسلامی باید بیش از پیش هوشیار باشند و مانع دست اندازی آنها شوند.
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) استان گروه تکفیری داعش را همانند بیمار سرطان تشبیه کرد که می خواهد تمام بدن را آلوده کند.
به گفته وی امروز به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) و مدافعان حرم جلوی اشاعه این سرطان گرفته شده و روز به روز با نشر آن مبارزه می شود.
وی تصریح کرد: جلوگیری از موجودیت تکفیری ها در منطقه عصبانیت آنها را نسبت به جمهوری اسلامی افزایش می دهد و سربازان نظام هم با پشتیبانی از ولایت فقیه و گوش به فرمان بودن ولی امر مسلمین نخواهند گذاشت که این غده سرطانی نقش نمایی کند.

** استکبار برهم زدن وحدت ملت ایران را به گور خواهد برد
همچنین نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی به ایرنا، اظهار کرد: طبق سخنان مقام معظم رهبری« دست اندازی های اینگونه در جمهوری اسلامی ایران بسیار نازل و در حد پایین است» و استکبار بر هم زدن وحدت ملت ایران را به گور خواهد برد.
حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، ادامه داد: حرکت اخیر تروریست ها در مجلس شورای اسلامی و مرقد امام راحل(ره) برای بر هم زدن وحدت، انسجام و اراده ایرانیان بود، دشمنان بدانند برنامه های این گونه ترورسیت ها، نمی تواند تاثیری بر اراده مردم داشته باشد.
به گفته وی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و گروهک های وابسته پروژه های متعددی را برای ضربه زدن به نظام انجام دادند، که هیچ یک به سرانجام نرسید و این نشان از اقتدار ایران اسلامی در جغرافیای جهان دارد.
وی اضافه کرد: در حادثه اخیر همدلی و همراهی نیروهای نظامی و انتظامی و به تبع آن امدادی و محکومیت همه جانبه آن از طرف مردم نشان داد که این ترقه اندازی ها در برابر اراده مردم ایران هیچ است و تاثیری بر رسالت انقلابی مردم همیشه در صحنه ایران نخواهد داشت.
وی تصریح کرد: حضور نیروهای مقاومت در منطقه اهداف و خواسته تروریست ها را نقش برآب کرده و امروز مسئولان نظام برای تقویت هرچه بهتر این نیروها باید کوشا باشند تا جلوی بسیاری از توطئه های دشمنان گرفته شود.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت حفظ مرزها و برخورد قاطعانه با گروهک های وابسته به استکبار را لازم دانست و عنوان کرد: امیدواریم این حادثه هشداری برای هوشیاری هر چه بیشتر ملت ایران باشد تا هیچ معاندی جرات دست اندازی در نظامی که به خون شهیدان سیراب است، نکند.
دیروز چهارشنبه در 2 حمله تروریستی جداگانه در ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) 13 نفر شهید و 52 نفر زخمی شدند.
به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران حرم مطهرحضرت امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد.
همچنین چهار مهاجم به مجلس شورای اسلامی به هلاکت رسیدند.
گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله را به عهده گرفته است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
3215*2047*خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن*انتشاردهنده - عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.