به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز پنجشنبه در اجتماع علما، روحانیون و اساتید حوزه های علمیه بیرجند افزود: مردمی که بیش از 98 درصد به نظام جمهوری اسلامی رای دادند امروز هم همان مردم هستند چون آرمان آنها اسلام و تشیع است.
وی بیان کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی کامل ترین قانون جهان است که بر پایه نهضت اهل بیت (ع) نگاشته شده و تنها دولت اسلامی می تواند این قانون را در جامعه پیاده سازی کند.
وی گفت: قانون اساسی ما به فرموده مقام معظم رهبری باید توسط دولت اسلامی پیاده شود بنابراین همه سیاست دولت اسلامی باید پیاده کردن قانون اسلام باشد در حالی که دولت ها هر کدام یک حزب و سیاست جدید را آورده و مردم با مشکل مواجه می شوند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: وقتی دولت اسلامی به معنای عام که همه قوای کشور را شامل می شود به درستی پیاده شود تازه به جامعه اسلامی می رسیم.
وی گفت: اگر جامعه اسلامی داشتیم 14 میلیون پرونده قضایی در دادگاه ها نبود و امروز اخلاق و اندیشه ما با جامعه اسلامی سازگاری ندارد، جامعه اسلامی وقتی ایجاد می شود که دولت اسلامی براساس فلسفه حکومتی اسلام ناب، مردم را پرورش دهد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار کرد: در این شرایط استکبار جهانی با استفاده از مزدوران داخلی بر موج سوار شده و برای نظام هزینه درست می کند و اگر دولت اسلامی به معنای پیاده سازی قانون اساسی ایجاد شود و دارای جامعه اسلامی شویم آن وقت تمدن اسلامی خواهیم داشت.
وی یادآور شد: اگر به تمدن اسلامی برسیم همه افکار و اندیشه های دنیا را جذب می کنیم اما چون خوب عمل نشده و سیاست های بیگانه به اسم اسلام داعش، القاعده و ... ایجاد کرده، آبروی اسلام را در دنیا مخدوش کرده است.
امام جمعه بیرجند گفت: با همه توطئه و ندانم کاری ها همه بدانند که این انقلاب پیروز است.
وی بیان کرد: در دنیای امروز بدی و ظلم شکل بین المللی پیدا کرده و جهان به 2 جبهه استکبار و اسلام ناب محمدی (ص) تقسیم شده است که از همه قشرها در 2 جبهه وجود دارد؛ در جبهه استکبار به اسم مسلمان، مسیحی و یهود وجود دارد و جبهه عدالت طلب بر محور اسلام ناب مقابل جبهه استکبار قرار دارد.
وی گفت: بالاترین وعده خداوند به انبیای الهی در شرایط آخر زمان ظهور حضرت مهدی (عج) است که زمینه ساز این ظهور روحانیون و عالمان دین اسلام هستند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: باید با یک برنامه علمی دوست و دشمن تعریف شده و کالبد شکافی شود، بحث لفظی از حقوق بشر، دین و مبارزه با تروریست فقط کافی نیست و باید جنبه عملی پیدا کند.
وی افزود: غربی ها در کفر نفاق دارند و این خطر است، معمولا کفر از نفاق و ایمان جداست اما امروز در کفر نفاق صورت می گیرد و همه حرف های بشردوستانه و ... از روی نفاق است.
وی گفت: مکتب غرب آنقدر بی پایه است که اگر برای جامعه بشری تبیین شود افراد طرد می شوند.
امام جمعه بیرجند گفت: در تعلیمات انبیای الهی حکومت به عنوان یک محیط پرورش استعداد انسانی است که جامعه امن ایجاد کرده و معارف الهی را به مردم برساند و از انسان سلمان فارسی ها بسازد.
وی افزود: در مکتب غربی معنای حکومت یک اتفاق است که شرایطی ایجاد شده تا فردی حاکم شود و هیچ هدفی در آن نیست، نتیجه فلسفه غرب حکومت فردی مثل ترامپ و صدام است.
وی بیان کرد: در دنیا کشورهایی که استقلال و آزادی می خواهند مورد ظلم قرار می گیرند و در بحرین، سوریه، یمن و ... بزرگ ترین جنایت ها را در حق مردم به دلیل آزادی خواهی انجام می دهند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: اگر به موقع بیدار نشویم وقتی بیدار خواهیم شد که صدای کفش های دشمن کنار رختخواب ما باشد.
7559*3028
خبرنگار: امیرشاهین نایبی فر * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.