سردار مجید شجاع روز شنبه در حاشیه اجتماع بزرگ 9 دی در بیرجند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر نوع هنجارشکنی و مقابله با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان خط قرمز ماست و از مردم تقاضا داریم که برای طرح و پیگیری مباحث مدنظر خود از راه قانونی وارد شوند.
وی گفت: قطعا مسائل و مشکلات اجتماعی در همه جای دنیا وجود دارد و گرانی و تورم مشکلاتی نیست که مردم توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نتوانند از آن عبور کنند و در کوتاه و بلندمدت مرتفع خواهد شد.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: در همین راستا دشمنان و معاندین نظام همواره در کمین بوده اند که اقداماتی را مغایر با امنیت ملی رقم بزنند و انقلاب اسلامی را در دفاع از اهدافش ناتوان جلوه دهند که سخت در اشتباه هستند.
وی افزود: متاسفانه گاهی افرادی فریب می خورند و حول محور معاندان حرکت می کنند که موجب شکل گیری تجمع های محدود در شهرستان ها و حتی مرکز استان شد که با هوشیاری مردم و نیروهای حاضر در صحنه خاتمه یافت.
سردار شجاع گفت: نیروی انتظامی به عنوان سربازان نظام تا آخرین قطره خون از امنیت اجتماعی مردم دفاع خواهد کرد.
وی حضور پر شور مردم در حماسه 9 دی را تجلی امنیت ملی دانست و اضافه کرد: تا مردم ایران در این صحنه ها حضور دارند گزند هیچ معاندی را متحمل نخواهیم شد.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: همه مسئولان در تلاش هستند که مشکلات مردم مرتفع شود و با اقداماتی که صورت گرفته است با همراهی مردم این تلاش ها به نتیجه خواهد رسید.
آیین بزرگداشت 9 دی که پس از حضور میلیونی مردم در نهم دی سال 1388 روز 'بصیرت و میثاق امت با ولایت' نام گرفت، با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار و جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد.
شرکت کنندگان در این آیین همچنین مسیر مسجد امام حسین (ع) تا میدان قدس را راهپیمایی کردند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
3215*3028
خبرنگار: محمدرسول ابراهیمی اسفدن * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.