به گزارش ایرنا محمد شفیعی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه شهردار خوسف گفت: با توجه به اینکه اعتبارات شهرداری ها کاهش یافته است بایستی به دنبال راه های جایگزین برای کسب درآمد شهرداری باشیم.
وی با بیان اینکه منابع درآمدی شهرداری اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده، صدور پروانه ساختمانی و عوارض است افزود: اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده شهرداری خوسف نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
وی خوسف را خاستگاه و دیار گل های نرگس خواند و گفت: برگزاری جشنواره در شهر خوسف به معرفی و کمک به نرگس کاران با انعقاد پنج تفاهم نامه کمک خواهد کرد.
فرماندار خوسف خواستار تشکیل اتحادیه نرگس کاران این شهرستان شد و ادامه داد: ایجاد این اتحادیه به نرگس کاران در راستای احقاق حقوق و پیگیری مشکلات آنها کمک شایانی خواهد کرد.
وی گفت: فرصت کار برای مردم مغتنم است و نباید با پرداختن به حواشی این فرصت ارزشمند را از دست داد زیرا بعضی از حاشیه سازی ها مانع توسعه و پیشرفت خوسف است و مردم بهترین قاضی برای داوری عملکرد مسئولان هستند.
شفیعی تصریح کرد: اعتبارات دولتی به تنهایی نمی تواند مشکلات اشتغال را مرتفع کند و با ایجاد زمینه های مناسب، معرفی پتانسیل های شهرستان و با ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی مصمم به رفع مشکل بیکاری در شهرستان هستیم.
وی افزود: شهردار سابق تمام تلاش و کوشش خود را در جهت رفع مشکلات شهر بکار برده است و شهردار بومی و جوان با تلاشی مضاعف بایستی در راستای توسعه شهر گام بردارد.
وی از شهردار جدید خوسف خواست با افزایش درآمد شهرداری تحولی در وضع اقتصادی این شهر بوجود آورد.
به گزارش ایرنا در این آیین محسن علیزاده به عنوان شهردار خوسف معرفی و از خدمات محمدرضا قلاسی مود شهردار سابق قدردانی شد.
شهر خوسف در فاصله 36 کیلومتری جنوب غربی بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
9866*3028
خبرنگار: سیدابوالفضل موسوی نژاد * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.