به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، فرماندار سربیشه و جمعی از مدیران ستادی و استانی، محمدمهدی مروج الشریعه را در این بازدید همراهی کردند.
سالانه حدود 50 هزار تن انواع محصولات در کارخانه اکسید منیزیم سربیشه تولید می ‌شود که از این میزان، 45 هزار تن انواع مواد اولیه صنایع نسوز و مابقی مواد اولیه صنایع کاشی و سرامیک و صنایع شیمیایی معدنی است.
این واحد تولیدی سال 1372 با سرمایه‌گذاری سه میلیون دلار و با ظرفیت تولید سالانه 30 هزار تن محصول به بهره برداری رسید.
استاندار خراسان جنوبی صبح امروز (دوشنبه) وارد سربیشه شد و با حضور در مزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
شرکت در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان، دیدار با خانواده شهید مهدی حسینی و دیدار با حامیان دولت از دیگر برنامه های مروج الشریعه در سفر یکروزه به شهرستان سربیشه بوده است.
شهر سربیشه به مرکزیت شهرستان سربیشه با هشت هزار و 251 کیلومتر مربع وسعت در فاصله 66 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
بازارچه مرزی ماهیرود (میل 78) که معبر اصلی صادراتی استان است در فاصله 240 کیلومتری بیرجند و 140 کیلومتری شهرستان سربیشه واقع شده و نیز این بازارچه از نظر موقعیت جغرافیایی در فاصله 150 کیلومتری استان فراه افغانستان قرار دارد.
ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.