مدیرکل بازارچه های مرزی خراسان جنوبی روز یکشنبه در آیین افتتاح طرح های چهارمین روز هفته دولت در مرز ماهیرود گفت: تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع بازارچه مرزی ماهیرود در زمینی به مساحت هشت هزار و 100 متر مربع و زیربنای 250 متر مربع با هزینه کرد 18 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
محمدرضا فخر افزود: با راه اندازی این تاسیسات برای 14 نفر به صورت مستقیم و 10 نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد شد.
وی ظرفیت تولید سالانه این تاسیسات را 2 هزار و 700 تن و روزانه 800 سیلندر به میزان 8.8 تن عنوان کرد و گفت: ظرفیت ذخیره سازی مجموعه 48 تن است اما قابلیت افزایش تا 120 تن را دارد.
وی ادامه داد: در صورت اخذ موافقت شرکت پخش فرآورده های نفتی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قابلیت انجام ترانس شیپ و افزایش ظرفیت به پنج هزار تن در سال پیش بینی شده است.
مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی هم گفت: سوله با زیربنای 2 هزار و 600 مترمربع و محوطه در مجموع 2 هزار و 400 متر مربع با هزینه کرد 20 میلیارد ریال، ساختمان آسایشگاه و اداری با اعتبار 10 میلیارد ریال، واحد پلیس مواد مخدر گمرک 2 میلیار ریال و اتاق مرکزی سرور مرز ماهیرود با اعتبار یک میلیارد ریال در حوزه گمرک افتتاح شد.
محمدرضا خاشی افزود: دستگاه ایکس ری در سالن مسافربری با هزینه هفت میلیارد ریال، یک دستگاه موتور برق برای تامین شبکه برق اضطراری کل منطقه مرز ماهیرود با اعتبار 10 میلیارد ریال از دیگر پروژه های افتتاح شده در حوزه گمرک استان است.
شهر سربیشه به مرکزیت شهرستان سربیشه با هشت هزار و 251 کیلومتر مربع وسعت در فاصله 66 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7557*3028*خبرنگار- رقیه محمدی* انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.