احمد سالاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از 114 میلیون لیتر بنزین امسال در این 2 شهرستان مصرف شده که هفت میلیون و 931 هزار لیتر بنزین معمولی نسبت به سال قبل بیشتر مصرف شده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین 79 میلیون و 773 هزار لیتر نفت گاز در جیرفت و عنبرآباد مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 3 میلیون و 695 هزار لیتر بیشتر بوده است.
وی اجرای طرح پیمایش را عامل اصلی کاهش مصرف نفت گاز بیان کرد و گفت: کنترل های میدانی به همراه اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بازدیدهای شبانه مستمر و کنترل سامانه هوشمند سوخت مجاری عرضه و دوربین ها از دیگر دلایل کاهش مصرف این فرآورده نفتی است.
رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی جیرفت و عنبرآباد بیان کرد: امسال 14 میلیون و 798 هزار لیتر نفت سفید، چهار میلیون و 425 هزار لیتر نفت کوره و 492 هزار و 500 لیتر بنزین معمولی در این 2 شهرستان مصرف شده است.
وی گفت: علیرغم افزایش سطح زیر کشت گلخانه های جنوب استان که سوخت آنها پس از تایید سازمان جهاد کشاورزی تحویل داده می شود، همچنان با توجه به اجرای موفق طرح پیمایش و همکاری خوب نهادهای نظارتی شاهد کاهش عرضه و صیانت از فرآورده های ملی هستیم.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.