رئیس جهاد کشاورزی طبس روز پنجشنبه در مراسم افتتاح این پروژه ها در روستای رحمت آباد طبس گفت: طرح انتقال آب با لوله در روستای رحمت آباد بخش مرکزی طبس با حجم عملیاتی دو هزار و 312 متر با اعتبار دولتی یک میلیارد ریال و سهم آورده 428 میلیون و 570 هزار ریال انجام گرفته است.
داوود بخشایی افزود: طرح آبیاری کم فشار نیز در این روستا با اعتبار دولتی دو میلیارد و 160 میلیون ریال و سهم آورده متقاضی به میزان 651 میلیون و 400 هزار ریال از دیگر پروژه های بخش کشاورزی بود.
وی ادامه داد: احیا و مرمت قنات در سه بخش شهرستان طبس و در روستاهای خسروآباد، نجات آباد و قاسم آباد چیروک با حجم عملیاتی361 متر و اعتبار دولتی 735 میلیون ریال و سهم آورده متقاضی 128 میلیون ریال نیز به بهره برداری رسید.
رئیس جهاد کشاورزی طبس اظهار کرد: احداث استخر در مشاع شهید زمانی، حومه طبس و روستای کریت با حجم عملیاتی 6 هزار و 490 متر مکعب و با تسهیلات یارانه دار به مبلغ دو میلیارد و 214 میلیون ریال و اعتبار دولتی 220 میلیون ریال و سهم متقاضی 471 میلیون ریال به انجام رسید.
بخشایی بیان کرد: تجهیز و جابجایی یک حلقه چاه در روستای ملک آباد بخش دستگردان با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون ریال از دیگر طرح های جهاد کشاورزی شهرستان طبس بود که با 270 میلیون ریال سهم آورده متقاضی به بهره برداری رسید.
شهرستان طبس با 72 هزار نفر جمعیت و 57 هزار کیلومتر مربع مساحت، بزرگترین شهرستان ایران و خراسان جنوبی است.
شهر طبس در 270 کیلومتری غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7217*6054* خبرنگار - سجاد نجفی* انتشار دهنده - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.