در آیین افتتاح این نمایشگاه حجت الاسلام علیرضا حسینی قائم مقام بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) خراسان جنوبی و سید کاظم علوی مشاور عالی، این بنیاد حضور داشتند.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در حاشیه افتتاح نمایشگاه به ایرنا، افزود: با توجه به آغاز هفته مهدویت و موضوع عدالت اجتماعی در تحقق ظهور، این نمایشگاه با هدف مجسم سازی عدالت اجتماعی به زبان هنر برپا شده است.
مجید کریمیان با اشاره به اینکه 30 اثر برتر از 15 هنرمندآذربایجان شرقی، در نمایشگاه عرضه شد، عنوان کرد: این نمایشگاه از 17 تا 21 اردیبهشت آماده بازدید است و پس از آن در اختیار مرکز فرهنگی حوزه هنری قرار می گیرد تا در مکان هایی همچون مساجد به نمایش گذاشته شود.
به گفته وی بیان مسایل اجتماعی از زبان طنز و کاریکاتور بی شک تاثیر خوبی در جامعه خواهد داشت و در این ارتباط مخاطب با مسایل اجتماعی در قالبی متفاوت ارتباط بهتری برقرار می کند.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان جنوبی، تصریح کرد: عدالت اجتماعی یکی از مهمترین اهداف انقلاب است که با ظهور حضرت حجت(عج) در جهان محقق خواهد شد.
وی تصریح کرد: بیان مسایل و معضلات اجتماعی به زبان هنر در دستور کار حوزه هنری قرار دارد، امیدواریم با برپایی چنین نمایشگاه هایی گامی مثبت برای آگاهی بخشی جامعه در ارتباط با مباحث اجتماعی برداشته شود.
این نمایشگاه از 17 تا 21 اردیبهشت ماه ، صبح ها از ساعت 9 تا 12 و بعد از ظهر ها از ساعت 17 تا 19 دایر خواهد بود.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7559* 2047*خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن*انتشاردهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.