به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مصطفی امیری ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: باید به زمینه تولید در خراسان جنوبی توجه بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از واحدهای تولیدی در خراسان جنوبی تعطیل شدند افزود: وضعیت تولیدی در خراسان جنوبی مناسب نیست و باید شرایط سرمایه گذاری در استان بیشتر فراهم شود.

عضو هیئت مدیره و دبیر انجمن کانون کارفرمایان خراسان جنوبی گفت: دولت و مسئولان باید تلاش کنند تا در راستای رفع مشکلات تولید و سرمایه‌گذاران تلاش کنندو از طرفی در حوزه کار و کارگری عوامل یک طرفه تعریف شده که این امر سبب متضرر شدن جامعه کارگری شده است.

امیری با بیان اینکه نزدیک به 35 هزار عضو کارفرمایی در خراسان جنوبی وجود دارد افزود: در حوزه کسب و کار مشکلات زیادی وجود  دارد که می‌توان به نبود بازار مطلوب اشاره کرد که باید تلاش شود تا با ایجاد بازارهای مطلوب و شایسته محصولات خراسان جنوبی به بازارهای کشور و دنیا عرضه شود.

وی گفت: با خارج شدن یک سرمایه‌گذار از کار تولیدی، بیکاری صدها خانواده فراهم می‌شود و در این راستا باید تمهیدات و تسهیلات برای رفاه حال سرمایه‌گذاران به ویژه در استان خراسان جنوبی با توجه به موقعیت آن در نظر گرفته شود.

عضو هیئت مدیره و دبیر انجمن کانون کارفرمایان خراسان جنوبی با بیان اینکه از 20 سال گذشته هیچ بازنگری قانونی در بحث کارگری و کارفرمایی انجام نشده است افزود: بسیاری از سرمایه‌گذاران  پول‌های خود را در داخل بانک گذاشته و سود دریافت می‌کنند که این امر یکی از بزرگترین ضعف‌ها و مشکلات است و نباید بی‌تفاوت از کنار آن عبور کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618482
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.