معاون سیاسی فرماندار بیرجند اعلام کرد: بر اساس گزارش ها در خراسان جنوبی کودکان هم کرونا گرفته اند.

معاون سیاسی فرماندار بیرجند با بیان اینکه طبق گزارش‌ها حتی دانش آموزان هفت و ۱۴ ساله در شهر و استان ما گرفتار کرونا شده‌اند، گفت: رعایت پروتکل‌ها را جدی بگیریم.

به گزارش جماران، سعید برقی در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بیرجند گفت: ویروس کرونا ابعاد مختلف زندگی اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی مردم ما را تحت تأثیر قرار داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه پیچیدگی‌های ویروس کرونا نوع رفتار ما با آن را متفاوت و مشکل کرده است، بیان‌کرد: چون گذشته نمی‌توان گفت ویروس کرونا فقط افراد دارای بیماری زمینه‌ای و یا افراد مسن را گرفتار می‌کند.

برقی ادامه‌داد: در گزارشی که چند روز پیش به دست ما رسید حتی دانش آموزان هفت، ۱۴ و ۱۷ ساله نیز متأسفانه گرفتار این ویروس شده بودند که همه این موارد دقت در رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دو چندان می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه عملکرد سمن‌های خراسان‌جنوبی در مقابله با ویروس کرونا مایه فخر و مباهات است، افزود: دستگاه‌های اجرایی و مدیران نه در حرف که در عمل باید به جوانان اعتماد کنند چرا که آنان با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را دارند.

معاون سیاسی، امنیتی، و اجتماعی فرماندار بیرجند گفت: بی‌شک یکی از مؤلفه‌ها و فاکتورها در ارزشیابی مدیران نوع تعامل و ارتباط آنان با سازمان‌های مردم نهاد است.

برقی یادآور شد: یکی از خلاء‌هایی که در حال حاضر مشاهده می‌شود این است که برخی از جلسات و کمیسیون‌ها تنها به آماردهی دستگاه‌های اجرایی می‌گذرد.

وی اظهار کرد: این در حالی است که آمار تنها برای مقایسه شرایط فعلی ما با گذشته در راستای ارزیابی عملکردها حائز اهمیت است.

حسین علی فولادی رئیس میراث فرهنگی شهرستان بیرجند نیز در این جلسه اظهارکرد: سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد یک سرمایه گرانبها است که از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی در قالب بسیج خود را نشان داد.

وی ادامه‌داد: جهت‌گیری سیاسی و انتفاعی شدن دو سم و آسیب برای سمن‌های مردم نهاد است که باید به شدت از آن پرهیز کنند.

رئیس میراث فرهنگی بیرجند با اشاره به برنامه‌های اوقات فراغت میراث فرهنگی برای تابستان ۹۹ گفت: علاوه بر کلاس‌های مختلف صنایع دستی، آموزش سفال را با حضور پیشکسوتان سفال شهرستان و استان خواهیم داشت.

گفتنی است در این جلسه استفاده نکردن مسئولین برنامه از ماسک انتقاداتی را به همراه داشت که معاون فرماندار این نقد را نسبت خود پذیرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.