محمود چاوشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی برای سال جاری ۹۶ پروژه با ۳۰۰ کلاس درس در دست اجرا دارد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه از این تعداد ساخت ۹۲ پروژه با مشارکت خیرین پیگیری می‌شود، بیان‌کرد: اعتبار ساخت کلیه پروژه‌های سال جاری ۱۵۰ میلیارد تومان است.

اتمام پروژه حیات طیبه در سال جاری

چاوشان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین پروژه‌های سال جاری پروژه حیات طیبه با ۳۶ کلاس درس است، ادامه‌داد: امیدواریم با اجرای این پروژه مشکل فضای آموزشی بزرگترین سایت مسکن مهر خراسان‌جنوبی یعنی منطقه مهر شهر بیرجند حل شود.

وی گفت: این پروژه علاوه بر کلاس درس شامل فضاهایی چون نمازخانه، کارگاه‌های فنی و آزمایشگاه‌های مجهز نیز خواهد بود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی اظهار کرد: این پروژه تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و برای اتمام آن به ۱۲ میلیارد تومان دیگر نیز نیاز داریم که سه میلیارد تومان آن از طریق وزارت راه و شهرسازی تأمین می‌شود.

چاوشان با اشاره به تعهد بالغ بر ۲۵ میلیارد تومانی خیرین برای بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان بیان‌کرد: این جشنواره در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود.

تحقق ۷۰ درصدی تعهدات خیرین

وی با بیان اینکه تعهد خیرین در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ۲۴ میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: تاکنون ۷۰ درصد این تعهدات محقق شده که احداث ۲۹ مدرسه با ۱۱۷ کلاس درس ثمره این تعهدات است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: خوشبختانه شیوع کرونا در روند اجرای پروژه‌های آموزشی خللی ایجاد نکرده و اجرای پروژه‌ها با رعایت همه موارد مطرح شده در پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.