علی عرب نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون ۴۰۰ بسته سبدهای غذایی به همت خیرین در چند شهرستان تهیه و بین مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی توزیع شده است. 

وی با اشاره به پخت ۳۰۰ پرس غذای گرم و اطعام نیازمندان توسط موسسه علی بن‌ابیطالب شهرستان بشرویه اظهار داشت: روزانه سه هزار قرص نان در سه نانوایی منتخب مناطق و محلات کم‌برخوردار شهر بیرجند توسط مؤسسه خیریه  حضرت رسول(ص) توزیع می‌شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد: با کمک‌های مردم خراسان جنوبی و خیران  بسته‌های غذایی هرچه سریعتر تهیه و بین جامعه هدف نیازمند توزیع شود.

وی افزود: با عنایت به شرایط پیش آمده بدلیل ویروس کرونا و وضعیت اقتصادی خانواده‌های تحت پوشش و پشت نوبت بهزیستی از آنجا که تأمین سبدهای غذایی برای خانواده‌ها مثل گذشته به صورت جمع آوری کمک‌های غیر نقدی و مراجعات حضوری مردم نوع‌دوست و خیرین امکان‌پذیر نیست لذا برای واریز هدایا و نذورات نقدی به شماره حساب ۴۱۸۰۰۳۴۵۴۱۹۴۷۶۹۶ بانک مرکزی و شماره کارت مجازی  ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۹۳۹۴۴۸ نرم افزار سکه،کددستوری؛ #۹*۷*۷۳۳* و #۵*۵*۷۴۱* درنظر گرفته شده که خیران می‌توانند کمک‌های خودشان را واریز کنند.

عرب نژاد گفت: امید است این کمک‌ها توسط هم استانی‌های مقیم و خارج از استان، نهادهای دولتی، نظامی و خیران، بویژه در ماه مبارک رمضان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.