مهدی هنری روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این رزمایش که در سراسر کشور آغاز شده است برای کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند انجام می‌شود.

وی بیان کرد: بر این اساس تمامی هم استانی‌ها می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در روستاها و شهرها به پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه‌ها و رده‌های مختلف سپاه و اقشار بسیج در سطح استان تحویل دهند.

مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه شماره حساب شهرستانی و استانی برای جمع‌آوری کمک‌ها به‌زودی اعلام می‌شود اظهار داشت: تمامی اقلام و کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده در هر محل یا منطقه در همان منطقه جغرافیایی توزیع خواهد شد.

وی عنوان کرد: در ستادهای استانی و شهرستانی رزمایش نیز هماهنگی بین توزیع اقلام و بسته‌ها بین مناطق ضعیف‌تر انجام می‌شود.

هنری تصریح کرد: نخستین اقدام پایگاه‌های بسیج شناسایی خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در روستاها و شهرها و تهیه بانک اطلاعاتی جامع بوده است.

وی ادامه داد: شناسایی این افراد با توجه به اشراف کامل پایگاه‌های بسیج به مردم روستا و محله با همکاری مجموعه‌های موجود در مساجد با محوریت مساجد تهیه می‌شود.

مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: یکی دیگر از برنامه‌های این رزمایش شناسایی حامیان مالی برای افراد مدنظر و اتصال آنها به همدیگر برای پشتیبانی مالی مداوم از خانواده تا رفع کامل مشکلات ناشی از این بیماری خواهد بود.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم این رزمایش شرکت همه اقشار مردم با هر میزان توانایی کمک در این طرح بوده که باعث ترویج فرهنگ انفاق در جامعه خواهد شد.

هنری با بیان اینکه مرحله‌ اول رزمایش تا پایان ماه مبارک رمضان است اظهار داشت: دبیرخانه این رزمایش در سازمان بسیج سازندگی استان فعال شده و به طور مداوم پیگیر مراحل اجرایی طرح خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.