به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان جنوبی محمدصادق معتمدیان در این پیام نوشت: صحرای طبس در نیمه شب پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ شاهد یکی از وقایع بی‌نظیر در تاریخ مقاومت ملت‌های ستمدیده در برابر آمریکا و قلدری‌هایش بود؛ آنجایی که به اذن خدا شن‌ها در آن صحرای تاریک، برای حفاظت از انقلاب الهیِ امام خمینی (ره) مامور و جنود خدا شدند.  

وی اظهار داشت: در این روز، حمله نظامی و دخالت آشکار آمریکا در امور داخلی ایران که با صرف هزینه‌های هنگفت طراحی شده بود، با الطاف الهی و امدادهای غیبی خداوند در صحرای طبس به شکست انجامید و ماهیت سلطه‌گر و جنایت پیشه آمریکا بیش از پیش در جامعه بین الملل هویدا و ضربه مهلکی به سردمداران آمریکایی و رئیس جمهوری وقت آمریکا وارد شد.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی افزود: پنجم اردیبهشت در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روزی است که باید به آمریکایی‌ها یادآور شد، اگر بخواهند در مقابل مردمی بایستند که سلاحشان ایمان، کتابشان قرآن و مکتبشان اسلام است و جز به سوی پروردگار دست نیاز دراز نمی‌کنند، باید پذیرای خفت و خواری باشند.

وی تصریح کرد: این حادثه بزرگ که در متن آن دست یاری خداوند متعال و امدادهای الهی برای حفظ انقلاب اسلامی و ملت ایران آشکار است، بیش از هر موضوعی بر مقوله پیمان‌شکنی، بی‌اعتمادی و خوی تجاوزگری هیات حاکمه آمریکا تاکید داشته و بر لزوم هوشمندی نسبت به مکر و حیله شیطان بزرگ و طاغوت زمان تاکید می‌کند.

معتمدیان گفت: اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شکست مفتضحانه استکبار جهانی در صحرای طبس و همچنین یاد و خاطره سردار رشید اسلام شهید محمد منتظر قائم، موفقیت همگان را در نِیل به آرمان‌های بلند امام راحل عظیم الشان (ره) در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.