به گزارش خبرنگار مهر، مرحومه خانم جانی آماره بر اثر کهولت سن و بیماری در سن ۹۰ سالگی دار فانی را وداع و مهمان فرزندش شد.

شهید علی اکبر خاوند در اولین روز از بهار سال ۱۳۴۴ دیده به جهان گشود و در بیست و سوم آخرین ماه سال ۱۳۶۳ در جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

بخشی از وصیت نامه شهید علی اکبر خاوند:

تنها وصیتی که به شماها دارم این است که دل به خدای تعالی بسته و همراه با دیگر جهادگران در صحنه‌های پیکار همانند شیر غران به دشمنان اسلام یورش برده و صفوف آنها را همانند بوته‌های سست که باد تندی می‌وزد و آنها را متلاشی کنید و سفارش دیگر که به شما دعا برای فرج مهدی موعود نماید و از خداوند متعال طلب فرج آقا امام زمان را خواستار باشید.

برای رزمندگان صحنه‌های نبرد دعا کرده و پشتیبان آنها بوده و امام امت را دعا نمائید و وصیت من به پدر و مادر عزیزم که شب‌ها را که در زمانی که من کوچک بودم اذیت و آزار فراوان دیده و پدرم برایم رنج‌های زیادی کشیده امیدوارم که مرا حلال کنند و از من اگر بدی سرزده و بدی دیده ببخشند و برادرم غم را هیچ بدل راه نده و برایم دعا کن و دیگری هم همسرم امیدوارم که سرپرستی بچه‌ام را بر عهده بگیری و از من رضایت بدهی و رضا باشی چرا که شما راضی باشید خداوند هم راضی خواهد شد.

و دیگر وصیت من به برادرانم است امیدوارم که مرا ببخشند و اگر تا این روز بدی از من دیده‌اند ببخشند و برایم دعا کرده و از خدای بزرگ طلب مغفرت کنند در پایان دیگر باشما خداحافظی می‌کنم و برایم دعا کنند و همسر و فرزندم کمک کار والدینم باشند. مادر جان گریه برایم نکنی و هیچ غم و غصه به دل راه ندهی چون که این راهی است که کسانی بهتر از من و شما بوده‌اند که پیموده‌اند و من هم این راه را انتخاب کردم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1400379
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.