احمد بصیری پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد طرح با پرداخت سه میلیارد و ۲۹۶ میلیون تومان تسهیلات از محل منابع بانکی و امدادی اجرا شده است.

وی بیان کرد: برای جلوگیری از هدررفت منابع، طرح‌های اجرا شده به مدت پنج سال تحت نظارت کمیته امداد هستند و هر ماه ناظران امداد از روند اجرای طرح‌ها بازدید می‌کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان درمیان با اشاره به سختگیری برخی بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اظهار داشت: یکی از مشکلات مددجویان کمیته امداد در دریافت تسهیلات بانکی، معرفی تضامین بانکی است که متاسفانه بانک‌ها در این زمینه سخت‌گیری می‌کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه مددجویان کمیته امداد جزو اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه هستند، لازم است نگاه ویژه‌ای از سوی بانک‌ها به این افراد لحاظ شود تا راحت‌تر بتوانند تسهیلات اشتغالزایی خود را دریافت کنند.

بصیری پور همچنین از توزیع یک‌ هزار و ۳۰۰ بسته بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا در شهرستان درمیان خبر داد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا مددجویان درخواست‌های خود را در سامانه e.emdad.ir ثبت کنند یا به صورت تلفنی به همکاران ما منتقل و از مراجعه حضوری به کمیته امداد خودداری کنند.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در ۱۰۵ کیلومتری بیرجند است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.