به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی محمدصادق معتمدیان روز جمعه در ساعات اولیه اول فروردین ۹۹ با اهدای گل از کادر بهداشت و درمان بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی طبس قدردانی کرد.

وی با پزشک و کارکنان شیفت این بیمارستان درباره کمبودها و مشکلات احتمالی گفت و گو کرد.

استاندار خراسان جنوبی همچنین در دیدار نوروزی با فرماندار ویژه و مدیران شهرستان طبس گفت: بنا به اطلاعات وزارت بهداشت، پیک اصلی شیوع کرونا تا ۱۵ فروردین است که اگر مردم را مجاب کنیم در خانه بمانند و ارتباطات اجتماعی را قطع کنند، می‌توانیم این مرحله را به خوبی پشت سر بگذاریم.

معتمدیان که به منظور کنترل شرایط موجود، ارزیابی اقدامات ستاد کرونا، نحوه کنترل مبادی ورودی و خروجی و نظارت بر روند خدمات دهی به بیماران در مراکز درمانی طبس به این شهرستان سفر کرده بود، در تشریح اقدامات استان در زمینه مهار بیماری کرونا اظهار داشت: مهمترین اقدام ستاد، تلاش برای تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز استان بوده است.

موارد مثبت جدید کرونا در خراسان جنوبی طی ۲۴ ساعت گذشته (از ظهر دیروز تا امروز) از سوی معاون وزیر بهداشت ۱۸ مورد اعلام شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تعداد کل بیماران مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی را شامگاه دیروز (پنجشنبه) ۱۴۸ نفر اعلام کرد. 

تاکنون ۱۰ شهرستان از ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی درگیر با کرونا شدند و شهرستان‌های بیرجند، طبس، زیرکوه، قاینات و فردوس بیشترین میزان ابتلا را دارند.

طبس در ۲۷۰ کیلومتری غرب بیرجند است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.