محمد دهقانی فیروزآبادی عصر چهارشنبه درباره آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران افزود: از ۴۱۹ آزمایش تشخیص کرونا که تاکنون انجام شده، پاسخ ۲۷۹ مورد منفی و ۱۴۰ مورد مثبت بوده است.

وی اظهار داشت: از بین بیمارانی که آزمایش آنها مثبت اعلام شده، ۶۹ نفر بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند و ۵۸ بیمار هنوز بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تعداد فوتی‌ها نسبت به روز گذشته تغییر نکرده و همان ۱۳ نفر است که از این تعداد هفت مورد مربوط به شهرستان بیرجند و ۶ مورد مربوط به شهرستان طبس است. 

وی درباره تفکیک شهرستانی ۲۱ مورد جدید کرونا در خراسان جنوبی بیان کرد: از این تعداد هفت مورد مربوط به شهرستان بیرجند بوده و جمع بیماران کرونایی در بیرجند به ۵۶ نفر رسیده است. 

دهقانی فیروزآبادی افزود: بیماران شهرستان زیرکوه با ۲ مورد جدید به ۱۸ بیمار رسید و سرایان یک مورد جدید که آمار آن به چهار نفر افزایش یافت. 

وی با اشاره به چهار مورد مثبت در شهرستان طبس، تعداد مبتلایان کرونا در این شهرستان را ۲۶ تن اعلام کرد و گفت: شهرستان سربیشه با یک مورد جدید ۲ بیمار دارد، شهرستان فردوس با یک مورد مثبت به ۱۱ نفر افزایش یافت و شهرستان قاینات با چهار مورد مثبت به ۱۷ نفر رسیده است. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار داشت: امروز اولین مورد مثبت کرونا در شهرستان نهبندان به ثبت رسید.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان جنوبی تا دیروز (سه‌شنبه)  ۱۱۹ نفر بود.

تاکنون ۱۰ شهرستان از ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی درگیر با کرونا شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.