به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان شامگاه جمعه در نشست کمیته اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، همه دستگاه‌ها مکلفند همه ظرفیت‌های در اختیار خود را برای اطلاع رسانی در زمینه بیماری کرونا به کار برند. 

وی با اشاره به انبوه محتواهای تولید شده در این زمینه، متذکر شد: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به انتشار مطالب درست اقدام کنند. 

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: مدیران هم می‌توانند متناسب با حوزه فعالیتی خود توصیه‌هایی را تدوین و منتشر کنند. 

وی انتشار اطلاعات درست را از مهمترین وظایف شورای اطلاع رسانی برشمرد و گفت: در حوزه اطلاع رسانی می‌توان از ظرفیت رسانه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد، اقشار و گروه‌های مختلف بهره برد. 

معتمدیان در راستای کیفیت بخشی و اثرگذاری بیشتر برنامه‌های صدا و سیما، استفاده از پتانسیل کارشناسان مذهبی، پرستاران، پزشکان، متخصصان، صاحبان صنوف مختلف، معتمدین و متنفذین را پیشنهاد داد. 

وی افزود: تمامی شهرداری‌های سطح استان می‌بایست بخش عمده‌ای از بیلبوردهای سطح شهرها را به موضوع کرونا اختصاص دهند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی نیز در ابتدای جلسه ضمن تشریح اقدامات کمیته اطلاع رسانی ذیل ستاد مدیریت بیماری کرونا استان گفت: پویش روابط عمومی‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و... از مهمترین اقدامات این کمیته است. 

ناصر خوش خبر به نظارت این کمیته بر عملکرد رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب و همچنین کانال‌های فعال در فضای مجازی اشاره و خاطرنشان کرد: در نتیجه رصدهای صورت گرفته ۵۰ پرونده تشکیل شده است.

اعضای حاضر در جلسه نیز به ارائه اطلاعات و تجربیات خود در زمینه تبلیغ و اطلاع رسانی پرداختند.

ویروس کرونا که به ۳۱ استان کشور سرایت کرده، براساس آخرین آمار رسمی، ۷۸ بیمار مبتلا و ۶ فوتی در خراسان جنوبی داشته است.

۹ شهرستان از ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی تاکنون درگیر با کرونا شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.