رییس دانشگاه هرمزگان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کلاس‌های درس دانشگاه‌های هرمزگان در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از چهارم اسفند تعطیل شده بود.

 علی اکبر شیخی فینی افزود: کلاس‌های دانشگاه که در هفته گذشته تعطیل شده بود از صبح امروز به صورت مجاری دایر شده و این رویه تا پایان سال ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: هم اکنون دانشجویان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی دانشگاه هرمزگان در کلاس های درس خود حضور یابند و از محتواهای به اشتراک گذارده شده بهره برداری کنند.

دانشگاه هرمزگان دارای حدود ۶ هزار دانشجو بوده که از این پس می‌توانند به صورت برخط از تدریس مدرسان بهره گیرند.

این روزها بیماری کرونا بر همه جای جهان از جمله اقصی نقاط ایران اسلامی سایه افکنده و آمار نهایی مبتلایان به این بیماری در ایران تا ساعت ۱۳ظهر روز جمعه نهم اسفند ماه به ۳۸۸ نفر و موارد فوت ناشی از آن به ۳۴نفر و بهبود قطعی به ۷۳ رسیده است.

در حال حاضر ۱۸۸ نفر با مشکل حاد تنفسی در هرمزگان بستری هستند که ۵۲ نفر از این شمار مشکوک به کرونا محسوب می‌شوند.

این بیماری موجب شد مسوولان این استان نسبت به کاهش ساعت‌های کاری اداره‌های دولتی اقدام کرده  ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی، عمومی و بانک‌ها به غیر از واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان تا پایان هفته جاری (پنجشنبه ۱۵ اسفند) از ساعت ۸ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر تعیین شد.

وزارت بهداشت ۳۰ بهمن ماه ابتلای ۲ شهروند قمی به ویروس کرونا را تایید کرد و اکنون به صورت روزانه آمار مبتلایان جدید را اعلام می کند؛ تاکنون ۲۴ استان کشور درگیر این بیماری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.