استاندار هرمزگان روز شنبه با اشاره به محدودیت هایی که در پروازهای میان ایران و امارات ایجاد شده، اظهار داشت: با رایزنی‌ها و پیگیری‌های مدیریت این استان، کشتی مسافری سانی توانست در بندر شارجه کشور امارات، پهلوگیری کند.

فریدون همتی ادامه داد: این کشتی روز جمعه از بندر شارجه حرکت به سمت کشورمان حرکت کرد و صبح امروز به بندر شهید باهنر بندرعباس رسید.

وی اضافه کرد: البته با توجه به اهمیت حفظ سلامت هموطنان، کنترل های پزشکی لازم در راستای پیشگیری از بیماری کرونا برای مسافران این کشتی انجام شد.

ین روزها بیماری کرونا بر همه جای جهان از جمله اقصی نقاط ایران اسلامی سایه افکنده و آمار نهایی مبتلایان به این بیماری در ایران تا ساعت ۱۳ظهر روز جمعه نهم اسفند ماه به ۳۸۸ نفر و موارد فوت ناشی از آن به ۳۴نفر و بهبود قطعی به ۷۳ رسیده است.

در حال حاضر ۱۸۸ نفر با مشکل حاد تنفسی در هرمزگان بستری هستند که ۵۲ نفر از این شمار مشکوک به کرونا محسوب می‌شوند.

این بیماری موجب شد مسوولان این استان نسبت به کاهش ساعت‌های کاری اداره‌های دولتی اقدام کرده  ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی، عمومی و بانک‌ها به غیر از واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان تا پایان هفته جاری (پنجشنبه ۱۵ اسفند) از ساعت ۸ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر تعیین شد.

وزارت بهداشت ۳۰ بهمن ماه ابتلای ۲ شهروند قمی به ویروس کرونا را تایید کرد و اکنون به صورت روزانه آمار مبتلایان جدید را اعلام می کند؛ تاکنون ۲۴ استان کشور درگیر این بیماری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.