حجت‌الاسلام مجید نصیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: موضوع اقتصاد یکی از مهمترین الویت‌های فعلی کشور و البته حوزه انتخابیه طبس، فردوس، سرایان و بشرویه است که به محض تشکیل مجلس جدید باید آن را پیگیری کرد.

منتخب مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان‌کرد: در حوزه اقتصاد موضوعات متعددی چون نظام بانکی، نظام مالیاتی و وابستگی اقتصاد کشور به نفت مطرح است که برای اصلاح آن باید تدبیری اندیشید.

نصیرایی با اشاره به اینکه موضوع اشتغال نیز از مباحث مهم اقتصادی است، ادامه داد: موضوع دیگر در حوزه اقتصاد همین بودجه سال ۹۹ است که اگر با همین مفاد فعلی لازم‌الاجرا شود نیاز به اصلاحاتی خواهد داشت.

وی افزود: در حوزه انتخابیه طبس، فردوس، سرایان و بشرویه مهمترین شعار ما اتحاد و همدلی بوده چرا که بر این باوریم نه تنها در خراسان‌جنوبی بلکه در کل کشور پیشرفت جز با همدلی و یکدلی آحاد مردم میسر نمی‌شود.

منتخب مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ما مردم ایران همه از یک خانواده هستیم و آرمان‌ها، اهداف، آرزوها و دشمنان مشترکی داریم که این مؤلفه‌ها ما را با یکدیگر پیوند می‌زند.

همدیگر را به خاطر سلایق متفاوت طرد نکنیم

نصیرایی با اشاره به اینکه نباید همدیگر را به خاطر سلایق متفاوت طرد کنیم، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم به اتحاد برسیم باید از مشترکات حداقلی شروع کنیم تا به نتایج مطلوب و مد نظر برسیم.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب بیان‌کرد: به نظر من خلاصه و چکیده این بیانیه جوان گرایی و اعتماد به جوانان است چرا که هر کجا به جوانان انقلابی، متخصص، متعهد و با مدیریت جهادی اعتماد کردیم، گره‌های جامعه باز شد.

منتخب مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در دوران دفاع مقدس، سال‌های سازندگی، در عرصه علمی و فناوری و در مواجهه با مسائلی چون سیل و زلزله این جوانان انقلابی متخصص بودند که قدم‌های بسیار بزرگی برداشتند.

نصیرایی با اشاره به اینکه امروزه نیز که در عرصه‌های مختلف در حال مبارزه جدی با دشمن هستیم نیاز به تدبیر و روحیه جوانان انقلابی متخصص داریم، ادامه‌داد: مردم خراسان‌جنوبی با انتخاب سه نماینده جوان دهه شصتی اعتماد خود را به جوانان نشان دادند و البته بزرگان انقلاب در خراسان‌جنوبی زمینه این انتخاب را برای مردم فراهم کرده بودند.

وی یادآور شد: با توجه به شناخت نسبی که از دیگر منتخبان حوزه‌های انتخابیه خراسان‌جنوبی دارم بر این باورم که می‌توانیم برای خراسان‌جنوبی قدم‌های بزرگی برداریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.