در پیام حجت‌الاسلام علیرضا حسینی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که انتخابات در کشور ما مظهر حماسه سیاسی است، آمده است: برادر ارجمند جناب آقای خسروی پیروزی جنابعالی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی تبریک می‌گویم و امیدوارم صدای مردم و فریاد محرومان را در خانه ملت طنین‌انداز کنید.

این پیام می‌افزاید: همچنین برای سایر رقبا و طرفدارانشان هم آرزوی سلامتی و عاقبت به خیری دارم و از همه کسانی که به هر نحوی حقیر را مورد تفقد قرار دادند صمیمانه سپاسگزارم، خداوند نیت و عمل ما را در مسیر طاعت و خدمت قرار دهد و بر وحدت و الفت ما زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی بیفزایند.

به گزارش روز شنبه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی، از مجموع ۱۵۵ هزار و ۵۰۵ رای ماخوذه در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف «حسین خسروی اسفزار» با ۷۲ هزار و ۸۷۲ رای بیشترین آرا را کسب کرد و به عنوان نماینده منتخب مردم این حوزه انتخابیه انتخاب شد.

همچنین در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه «مجید نصیرایی» با کسب ۳۷ هزار و ۳۳۴ رای از مجموع  ۸۴ هزار و ۷۴ رأی ماخوذه به عنوان منتخب مردم در این حوزه به مجلس یازدهم راه یافت.

«سلمان اسحاقی» نیز با کسب ۲۱ هزار و ۹۳۴ رای از مجموع ۷۵ هزار و ۷۴۴ رای ماخوذه در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه نماینده منتخب مردم این دو شهرستان شد.

براساس اعلام ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه «مصطفی نخعی» با کسب ۱۷ هزار و ۳۴۱ رای از مجموع ۵۲ هزار و ۱۵۳ رای ماخوذه بیشترین آرای این حوزه را از آن خود کرد و نماینده منتخب مردم شد.

استان مرزی خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان و چهار حوزه انتخابیه دارد که از ۷۰ نامزد تایید صلاحیت شده در مدت یک هفته تبلیغات نامزدها، ۳۰ نفر انصراف دادند و در روز رای‌گیری ۴۰ نامزد با هم رقابت کردند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.