احمد دشتی روز دوشنبه در نشست ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی در جمع مسئولان ستادهای تبلیغاتی کاندیداها افزود: فصل‌الخطاب مجریان انتخابات فقط قانون است و  هیچگونه قصور و کوتاهی و چشم‌پوشی در این زمینه قابل قبول نیست.

وی با بیا ن اینکه مصادیق مجاز و غیرمجاز در فضای حقیقی و مجازی برای جرائم انتخاباتی تعیین شده‌است، گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و سرپیچی از قوانین توسط ستادهای انتخاباتی تذکرهای لازم داده می‌شود و در صورت رعایت نکردن برخورد خواهد شد.

دشتی، مسئولان ستادهای انتخاباتی را به حفظ آرامش، اخلاق و رعایت قوانین تبلیغاتی دعوت کرد و  افزود: مسئولان و حامیان ستادهای انتخاباتی به نسبت ذوق، سلیقه، نگاه و تفکر سیاسی خود افرادی را انتخاب کردند و موجب ایجاد شور انتخاباتی در کشور از جمله این شهرستان شدند که مسئولان کشور و نظام قدردان آنان هستند.

وی بیان کرد:  رئیس ستادهای انتخاباتی نامزدها مسئولیت همه برنامه‌های تبلیغاتی را در شهرستان  عهده‌دار هستند و در این زمینه باید دقت و اهتمام کنند.

دشتی اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول دوران انقلاب انتخابات‌های متعددی که نماد عزت، اقتدار و آبروی نظام بوده برگزار شد و در تداوم این مسیر ، مردم در دوم اسفند پرشور از گذشته به پای صندوق‌های رای خواهند رفت.

سرپرست فرمانداری دیلم گفت: با هماهنگی، تعامل و همدلی بین همه نهادهای ذی‌ربط  و  ویژه مردم همیشه در صحنه شهرستان دیلم و مسئولان ستادهای انتخاباتی، انتخاباتی پرشور در شهرستان برگزار می‌شود.

وی از مجموعه  دادگستری شهرستان در زمینه تشکیل این نشست‌ها که با محوریت مرور و پایش فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی برگزار شده‌است، تقدیر کرد.

سرپرست فرمانداری دیلم گفت:  ۳۲ شعبه اخذ رای در شهرستان دیلم برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی شده‌است.

استان بوشهر در خانه ملت دارای چهار کرسی نمایندگی است که یکی از آنها متعلق  به حوزه آن بوشهر، گناوه و دیلم است.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.