مولوی سید احمد عبدالهی در گفت‌وگو با مهر اظهارکرد: شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی یک وظیفه ملی است که به پیشرفت و آبادانی کشور و هم به اقتدار نظام کمک می‌کند.

امام جمعه اهل سنت درمیان بیان‌کرد: همچنین در عرصه بین‌المللی نیز حضور گسترده عموم مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دفع توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام اسلامی نقش بی‌نظیری خواهد داشت.

مولوی عبدالهی با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات زمینه برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای کاهش مشکلات توسط مسئولین را فراهم می‌کند، ادامه‌داد: دشمنان ایران و اسلام هیچ وقت خیرخواه مردم نبوده و هدفشان تفرقه بین آحاد ملت و رویگردان کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی و اسلام است.

وی یادآور شد: حضور منسجم و یکپارچه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی این پیام را به دشمن می‌رساند که نقشه‌ها و توطئه‌های آنان نتیجه‌بخش نبوده است.

امام جمعه اهل سنت درمیان یادآورشد: البته مردم باید با دقت، مشورت و هوشیاری و تحقیق نماینده اصلح را انتخاب کنند و در چنین امر مهمی سهل انگاری نشود.

مولوی عبدالهی گفت: از طرف دیگر منتخبین نیز باید مشکلات و دغدغه‌های موکلین خود را همواره مد نظر داشته و مسئولیتی را که مردم بر دوش آنان گذاشته‌اند را چون یک امانت سنگین تصور کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.