مازیار ناظمی روز یکشنبه در بازدید از پیست موتورسواری و اتومبیلرانی بیرجند که با حضور مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی انجام شد افزود: به دنبال توسعه این پیست هستیم و تلاش داریم کمبودهای آن هرچه زودتر رفع شود تا جوانان استان با انگیزه و اشتیاق بیشتری به این ورزش نگاه کنند.

وی با اشاره به تصادفات جاده‌ای و منجر به فوت گفت: باید در زمینه ارتقای مهارت و ایمنی رانندگان به دنبال آموزش باشیم و جای خرسندی است که قوه قضاییه رانندگانی را که مرتکب تخلف می‌شوند، مکلف به گرفتن گواهی آموزشی از هیات موتورسواری و اتومبیلرانی می‌کند.

وی تصریح کرد: متاسفانه امروز پیست مناسب همه جا نداریم و اگر به یک نفر آموزش لازم در رانندگی و تصادفات جاده‌ای داده شود یک خانواده را نجات داده‌ایم.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: ورزشکاران خراسان جنوبی ظرفیت بالایی دارند و این استان ظرفیت داشتن تیم لیگ دسته یک را دارد.

وی گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بیرجند برای این منظور آماده است که پیست بیرجند هم باید با همت مضاعف هرچه سریع‌تر تکمیل شود و ما نیز در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی  اقدام لازم را برای توسعه و تکمیل پیست بیرجند انجام می‌دهیم.

ناظمی افزود: این پیست شرایط مطلوبی دارد اما همت خیران ورزشی را می‌طلبد چون منابع دولت و فدراسیون مشخص است و کسانی که قصد کمک دارند بدانند تکمیل این مجموعه به اندازه ساخت یک مدرسه یا مسجد اجر اخروی دارد.

وی بیان کرد: ایجاد پیست موتورسواری بیرجند اقدام بزرگی است که نیازمند انگیزه و عشق است و امروز با دیدن چهره جوانان و ورزشکاران این رشته به همه آنها خسته نباشید و خداقوت عرض می‌کنم.

فاز نخست پیست موتورسواری و اتومبیلرانی بیرجند دهه فجر امسال افتتاح شد که هفت هکتار مساحت دارد و برای ایجاد یک مجموعه موتورسواری و اتومبیلرانی باید سه هکتار دیگر افزایش یابد تا به فضای استاندارد برسد.

۴۷۰ نفر ورزشکار سازمان یافته در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی در خراسان جنوبی داریم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی امروز (یکشنبه) برای بازدید از پروژه‌های ورزشی وارد خراسان جنوبی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.