سردار رمضان شریف روز سه‌شنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در میدان قدس بیرجند گفت: سرنوشت قاتلان سردار سلیمانی چیزی بهتر از سرنوشت صدام و حزب بعث نخواهد بود.

وی افزود: دست قطع شده انگشتر به دست سردار سلیمانی به عنوان گواه و شاهد برای شیعیان شد که علمدار امام بمانیم و آن دست در جنگ تحمیلی تیر خورده بود و همانطور که صدام و حزب بعث به دست امت اسلامی گرفتار زباله‌دان تاریخ شدند مطمئنا سرنوشت عاملان شهادت این سردار اسلام بسیار نکبت بارتر رقم خواهد خورد.

وی اظهار داشت: فرزندان مقاومت در سراسر جغرافیای جهان اسلام انتقام خون سردار سلیمانی را می‌گیرند و شاید خداوند اراده کرده بود از بین سرداران نامدار یکی بیشتر عمر کند تا ۵۰ مییلیون جمعیت یک بار چهره نورانی یکی از سرداران رشید را در قامت سردار سلیمانی ببینند.

مسؤول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این رویداد را بسیار اثرگذارتر از تولید آثار هنری برای شناخت سرداران شهید دفاع مقدس همچون شهید همت، زین الدین، باکری، کاظمی و صیاد شیرازی دانست و گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مظهر فرماندهان دفاع مقدس و مدافعان حرم بود که با الگوگیری از سرداران بزرگ، مدل دفاع مقدس را در جبهه مقاومت پیاده کرد و به دست شقی ترین انسان‌های روی زمین به شهادت رسید.

وی افزود: سردار سلیمانی لشکری مومن از مردم عراق، لبنان، سرویه، یمن و افغانستان را پرورش داد که دشمن ضرب شصتی از این تربیت‌شدگان مکتب سردار سلیمانی چشیده و از فرماندهان جبهه مقاومت هراس دارد.

سردار شریف تصریح کرد: صهیونیست‌ها حال و روزی نزار دارند ولی خوشحالی آنها در ترور سردار سلمانی دیری نپایید و کمتر از هفت روز از شهادت سردار و به خاک سپرده شدن پیکیر مطهر این شهید، ضرب شصتی دریافت کردند که جرات ندارند راجع به ابعاد و تلفات آن حرف بزنند.

وی گفت: شب گذشته آماری اعلام کرده‌اند که ۱۰۰ نفر بر اثر حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد در عراق ضربه مغزی شدند لذا معنای ضربه مغزی را فهمیدیم اما آمریکا باید بداند با کتمان کردن تلفات و حیثیت به باد رفته او چیزی عوض نخواهد شد.

سیلی سوم پای صندوق‌های رای زده خواهد شد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال سیلی دومی بود که آمریکا از ملت ایران دریافت می‌کند و تصاویر امروز را با دقت باید آمریکا ببیند تا پیوند ملت با رهبری و ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی را مشاهده کند.

وی تصریح کرد: سیلی سوم را ملت، دوم اسفند پای صندوق‌های رای به آمریکا و دشمنان نظام می‌زند پس آنها یک بار دیگر به پایبندی ملت در راه آرمان های انقلاب اسلامی پی می‌برند.

شریف با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم‌ بدرقه و تشییع پیکر سردار سلیمانی اظهار داشت: مردم در این حضور بر ۲ نکته تاکید کردند که یکی انتقام سخت، تعیین کننده و تمام کننده از دشمن بود و دومی مردم فریاد زدند همه قاسم سلیمانی هستیم و این خیلی زیبا است.

وی با تاکید بر پیاده سازی معیارهای اخلاقی و رفتاری سردار سلیمانی در جامعه گفت: باید معیارهای قاسم سلیمانی را در جامعه پیاده کنیم و آن را الگوی فرزندان خود قرار دهیم که ادب دینی، احترام به پدر و مادر، شجاعت در میدان خطر و مردم‌داری از جمله آنها است.

وی افزود: ولایت‌مداری، اخلاص و معنویت واژه‌هایی است که اندکی از شخصیت این مرد بزرگ را برای جامعه ترسیم می‌کند و با وجود اینکه کلمات قاصر است که در وصف این مرد بزرگ حرف بزنیم اما همه باید بدانند که عامل بزرگ شدن قاسم سلیمانی ارادت به فرهنگ اهل بیت (ع) و توسعه آن بوده است.

مسؤول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران نحوه شهادت و تشییع سردار دل‌ها را یادآور شد و گفت: اینها حاصل همان فرهنگ اهل بیت (ع) بوده که نجات بخش دنیا و آخرت است.

وی ادامه داد: ۲۲ بهمن فرصتی است که به دستاوردهای انقلاب اسلامی و آینده پیش رو نگاه کنیم اگرچه فرصت اندک است اما استقلال، عزت و آزادی شعارهای اصلی و بنیادی انقلاب اسلامی بوده و برای آن تلاش می‌کنیم.

انقلاب اسلامی عزت و استقلال را به ملت ایران برگرداند

سردار شریف بر تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید تاکید کرد و گفت: ۵۰ میلیون نسلی که مبارزات امام با رژیم سابق را ندیده‌اند باید بدانند تا قبل از بهمن ۵۷ حدود ۱۵۰ سال ملت ما در دوران حاکمیت قاجار، پهلوی اول و دوم، هم در استبداد و استکبار داخلی و هم در مستعمره خارجی بودند اما انقلاب اسلامی عزت و استقلال را به ملت برگرداند.

وی با بیان اینکه امروز سرنوشت ملت در همین جغرافیا تعیین می‌شود گفت: همه سیاست‌های خوب و بد در همین سرزمین ترسیم شده و پیشرفت‌های کشور با دوران‌های قبل نه تنها در کشورهای همجوار بلکه با کشورهای مطرح دنیا هم قابل مقایسه نیست. 

سردار شریف افزود: دشمن تلاش دارد افتخارات را کوچک و مشکلات را برجسته کند اما ما بر مشکلات عمده غلبه پیدا کردیم زیرا ۴۱ سال فرصت داشتیم برای آینده این سرزمین طراحی کنیم تا ملت از گزند دشمنان مصون باشد.

وی تصریح کرد: با صدای بلند می‌گوییم امروز در حوزه دفاعی، نظامی و امنیتی نه تنها کوچکترین مشکلی نداریم بلکه بزرگترین قدرت‌های دنیا هم اگر جمع شوند نمی‌توانند به جغرافیای این کشور، منافع ملی و هواداران این ملت نگاه چپ کنند.

مسؤول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر سه مولفه اصلی قدرت انقلاب اسلامی و نظام را فرهنگ دینی، جایگاه و تئوری شخص ولایت فقیه و توده مردم بدانیم هر سه مولفه قدرت بعد از ۴۱ سال در این کشور همچنان مورد توجه ملت ما است.

وی گفت: دشمن ۳۰ سال بعد از رحلت امام، علیه رهبری گزاره خبری تولید کرده و از هیچ  تلاشی فروگذاری نمی‌کند تا سیاست‌های رهبری در اداره جامعه زیرسوال برود اما شاهد هستیم سرنوشت رهبرانی که وابسته به دشمن بودند در چه وضعیت و سرنوشت ملت ما که بدون تردید پشت سر ولایت فقیه ایستاد، چگونه است.

وی با بیان اینکه همه مجد، عظمت و الهام بخشی امروز انقلاب اسلامی مرهون هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است گفت: قاسم سلیمانی بزرگ اما محصول تدابیر حکیمانه و هدایت‌های داعیانه رهبری است.

سردار شریف افزود: قاسم سلیمانی سرداری بود که به معنای واقعی زهد در ولایت داشت پس اعتماد و حمایت رهبری و نگاه ویژه ایشان به اقدامات و کارکردهای صادقانه او را شاهد بودیم که امروز سردار سلیمانی قهرمان ملی ما و سردار دل‌ها است لذا او یکی از آموزه‌های رهبری است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در جغفرافیای جهان اسلام صدها قاسم سلیمانی تربیت کرده و همواره سفارش ایشان برای توده مردم است و دریغا برخی سیاست‌های رهبری اگر در حوزه‌های مختلف پیاده می‌شد شرایط ما در برخی مشکلات این چنین نبود.

علیرغم تحریم‌ها دولت توانسته ۸۰ میلیون جمعیت را اداره کند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اگر نگاه ما مثل سردار سلیمانی تدبیر، زکاوت، تیزهوشی، شجاعت و پیاده سازی فرامین رهبری بود شرایط داخلی هم از آنچه امروز برخی نارسایی‌ها ما را آزار می‌دهند، متفاوت بود.

وی با بیان اینکه امروز در سایه هدایت رهبری و در سخت ترین تکنولوژی‌های دشمن برتری داریم گفت: در چنین شرایطی آیا نمی‌توانیم در حوزه معیشت مردم تلاش‌های بیشتری کنیم؛ قطعا آسان‌تر و شدنی‌تر است و حتما به برکت حضور مدیران جهادی  و انسان‌های مخلصی که از آن دست دهها هزار نفر در کشور ما هستند بر مشکلات فائق خواهیم آمد.

سردار شریف افزود: همچون تحریم‌هایی که در سال‌های اخیر دشمن علیه انقلاب اسلامی داشته اگر یک دهم آن علیه کشور دیگر انجام می‌دادند حتما سقوط می‌کرد اما با همه قبول داشتن ناراسایی‌ها و علیرغم شدیدترین تحریم‌ها، دولت توانسته است با تمام وجود ۸۰ میلیون جمعیت را در حد ممکن اداره کند و حقوقی هیچ کارمندی به تعویق نیافتاده مگر مواردی که ناشی از مدیریت برخی شرکت‌ها است.

وی با بیان اینکه چه بسا در برخی حوزه‌ها حقوق افزایش هم یافته است گفت: باید قدر این مدیران را بدانید البته در کنارش انتقادی هم داریم که بیش از پیش به داشته‌های مردم تکیه کنند.

مسؤولان از همه ظرفیت برای رسیدگی به معیشت مردم استفاده کنند

مسؤول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه سپاه قدرتمند در کنار مسئولان است و اجازه کوچکتری تهدیدی را به دشمن نمی‌دهد گفت: مهمترین دغدغه همه دولت‌ها امنیت است اما با هدایت رهبر انقلاب، نیروهای مسلح ما امنیت را تامین کرده‌اند پس مسؤولان از همه ظرفیت برای رسیدگی به معیشت مردم استفاده کنند.

وی با بیان اینکه همواره تهدیدهای دشمن بی اثر بوده است گفت: امروز زمان خدمت رسانی از سوی مسئولان است و باید دل به دل ملت قدردان بدهند چرا که مردم در تشییع جنازه سردار سلیمانی نیز اعلام کردند قدران خادمان خود هستند و به آنها افتخار می کنند.

سردار شریف گفت: علاوه بر نشان‌های افتخاری که سردار سلیمانی در مبارزه با تروریست به دست آورد، ملت ایران نیز در رستاخیز تشییع جنازه این سردار بزرگ مدال افتخاری به ایشان داد و دشمن فهمید علیرغم همه تلاش‌هایی که علیه شخصیت سردار سلیمانی داشت اما ملت خوب و بد را تشخیص می‌دهند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی راه درستی است و امام پیش پای ما گذاشت تصریح کرد: اجرای تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب به این ملت عزت مضاعف می‌دهد اما دشمن تلاش دارد تصویر غیرواقعی از جمهوری اسلامی به ذهن و قلب جوانان ارسال کند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: جوانان باید منصفانه با حداقل سواد رسانه‌ای فکر کنند دشمن از ما چه می‌خواهد زیرا دشمنی که روزگاری این سرزمین را با ۱۳۰ هزار مستشار اداره می‌کرد امروز بر نمی‌تابد ملت همه اداره سیاسی، اجتماعی و سیاست خارجی را خودشان تعیین می‌کنند.

دشمن از الگو شدن ایران هراس دارد

وی با تاکید بر اینکه دشمن هراس دارد ما برای کشورهای دیگر الگو شویم گفت: حضور آنها در سرزمین عراق است که اجازه نمی‌دهند مردم و مسؤولان آن کشور برای خودشان تصمیم بگیرند زیرا نمونه آن سفر نخست وزیر قانونی عراق به چین برای امضای قرارداد اقتصادی بود ولی زمانی که برگشت آمریکا تمام تار و پود سیستم اقتصادی عراق را به هم ریخت.

شریف با اشاره به گردن کلفتی آمریکا برای تامین منافع خود اظهار داشت: آنها برای نفت و تامین امینت اسرائیل به منطقه آمده‌اند اما امروز چشم و گوش ملت‌ها به برکت انقلاب اسلامی باز شده و  به آنها پیام می‌دهیم بیش از این با جمهوری اسلامی و مردم انقلابی و به پا خاسته سر ناسازگاری نداشته باشند.

وی با بیان اینکه آمریکا سردار سلیمانی را ترور کرد و معامله قرن را به صهیونیست‌ها هدیه داد گفت: صهیونیست و آمریکا معامله قرن را بین خودشان اجرا کرده‎‌اند زیرا ترامپ بخشی از سرزمین سوریه و بخش اعظم فلسطین را به نتانیاهو داد تا او از ترامپ در انتخابات بعدی حمایت کند.

مسؤول روابط عمومی و سخنگوی سپاه تاکید کرد: اما امت اسلامی به برکت خون شهدای فلسطین و به برکت مجاهدت جبهه مقاومت قبله اول مسلمین را پس خواهد گرفت و به زودی شاهد برپایی نماز در بیت المقدس خواهیم بود.

وی گفت: ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و شروع گام دوم انقلاب و دهه پنجم توام با دستاوردهای قابل توجه است.

سردار شریف افزود: در پی شکست‌های بی پایان دشمن امروز آمریکا و صهیونیست تمام قدم اما خمیده در مقابل ملت فهیم رشید و ولایتمدار که قامتی ایستاده دارد، مشغول توطئه است.

وی با تاکید بر اینکه اراده خداوند متعال پیروزی حق بر باطل و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است گفت: این پیروزی به واسطه فقیه جامع الشرایط، رهبری استثنایی و منحصر به فرد که به همت ملت ولایتمدار پا به عرصه دنیای سیاست گذاشته است، محقق می‌شود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: در ۴۱ سال گذشته شاهد بوده‌ایم دشمنان این نظام و اسلام از هیچ توطئه‌ای علیه نظام فروگذار نکرده‌اند و فهرست طولانی از توطئه‌های دشمن پیش رو ما است اما فهرست مطول از شکست‌های دشمن را هم پیش رو داریم.

وی با بیان اینکه ما ملتی مقاوم با عزمی راسخ برای تحققق آرمان‌های انقلاب اسلامی هستیم گفت: در برابر توطئه‌های دشمن بیش از ۲۰۰ هزار شهید و هزاران مجروح و جانباز را تقدیم کرده‌ایم.

سردار شریف اظهار داشت: ما آمریکا را با همه هیمنه ابرقدرتی آن شکست داده، حیثیت آمریکا را به زیر کشیده و صهیونست‌های غارت‌گر را کوچک کرده‌ایم لذا آنها در حصار دیواری منتظر اقدام دیگری از سوی ما هستند.

وی بیان کرد: آمریکا تسلط بر تمام سرزمین‌های اسلامی را آرزو داشت اما انقلاب ایران و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب همه طراحی‌های آنها را به شکست کشاند.

مسؤول روابط عمومی کل پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ترور شخصیت‌های مختلف دینی و سیاسی در منطقه توسط آمریکا گفت: در سال‌های اخیر آمریکا یک روحانی مردم‌دار افغانستان، محمدباقر حکیم روحانی مورد اعتماد مردم عراق، شیخ احمد یاسین روحانی برجسته فلسطین در لبنان و عماد مقنیه فرمانده برجسته حزب الله را ترور کرد اما با همه این ترورها جریان مقاومت روز به روز شعله‌ورتر و امنیت اسرائیل روز به روز در معرض تهدید قرار گرفته است.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیرجند مرکز خراسان جنوبی صبح امروز - سه‌شنبه - از میدان شهدا آغاز شد و در مسیر خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران تا میدان قدس ادامه یافت.

این مراسم علاوه بر بیرجند در ۱۰ شهرستان دیگر استان خراسان جنوبی با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.