رییس بنیاد مستضعفان روز جمعه در آیین بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: معمولا پروژه‌هایی با وزن بزرگ افتتاح می‌شود و نباید به کوچکی آن توجه کرد.

سید پرویز فتاح با بیان اینکه موافق این رویکرد در بنیاد علوی هستیم که به امور آموزشی بیشتر توجه شود یادآور شد: در راستای همکاری جمعی و مشارکتی تعامل خوبی ایجاد شده که همزمان پنج مدرسه افتتاح می‌شود.

وی  ادامه داد: عملکرد بنیاد مستضعفان در خراسان جنوبی از این قبیل کارها کم نیست اما تلاش‌ها باید بیشتر شود.

رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه ساختمان بخشی از کار است گفت: اما مهم محتوا و بحث تربیتی است لذا باید تدبیر شود و نظم‌پذیری برای دانش‌آموزان اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه کمکی برای تجهیز این مدارس اگر لازم است مساعدت می‌کنیم افزود: رسیدگی به امور آموزشی نباید تعطیل شود و در چهارچوب تفاهم و مشارکت باید ادامه داشته باشد.

فتاح اظهار داشت: سهم بنیاد به خاطر تورم افزایش داشته است و به قول‌های قبلی عمل خواهد شد گرچه در قول های جدید جوانب مختلف سنجیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امید است دانش‌آموزان فرزندان ولایی برای کشور باشند گفت: این مدارس شامل مدرسه ۱۲ کلاسه علوی شهدای امیرآباد، مدرسه علوی شهید سهراب صالحی روستای سلطان آباد نهبندان، مدرسه علوی شهید کریمیان فردوس، مدرسه علوی سارجین و ومدرسه علوی روستای شیرگ زیرکوه است.

۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای مجموع این پروژه‌ها هزینه شده است.

رییس بنیاد مستعضفان روز گذشته (چهارشنبه) وارد خراسان جنوبی شد و امروز ضمن شرکت در نشست شورای اداری شهرستان درمیان چندین طرح و پروژه مشارکتی در استان را به بهره‌برداری رساند. 

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری خراسان جنوبی و بنیاد علوی برای محرومیت زدایی شهرستان درمیان از مهمترین برنامه‌های این سفر بود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.