مهدی هنری روز چهارشنبه در حاشیه توزیع بخشی از این لوازم‌التحریر در جمع خبرنگاران افزود: یکی از ظرفیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه، خدمت رسانی و برنامه‌های محرومیت‌زدایی است.

وی بیان کرد: با توجه به نبود موسسه‌های مرتبط با قرارگاه خاتم در استان، پیگیری‌های گسترده‌ای برای حضور قرارگاه در استان و همچنین رایزنی جهت استفاده از ظرفیت محرومیت زدایی قرارگاه انجام گرفته است.

مسوول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی اظهار داشت: تاکنون از ظرفیت این قرارگاه در بحث توزیع جهیزیه نیز در یک سال اخیر استفاده شده و تعداد ۳۰ سری جهیزیه به ارزش ریالی ۳۶۰ میلیون تومان به زوج‌های مناطق محروم استان اهدا شده است.

وی تصریح کرد: با تعاملات صورت گرفته با قرارگاه سازندگی خاتم، سال آینده نیز علاوه بر اقدامات مذکور در زمینه کمک به راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغال تجمیعی و اشتغالزایی از استفاده خواهد شد.

هنری یادآور شد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) ۱۰۰ میلیون تومان برای ترمیم و تکمیل مدارس شهرستان درمیان اختصاص داد.

وی ادامه داد: از این محل، ۲ مدرسه در روستاهای نگینان و منند شهرستان درمیان به ارزش ۵۵ میلیون تومان امروز تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

مسوول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: همزمان با مراسم افتتاحیه پروژه‌های مذکور، ۱۲ سری لوازم ورزشی از جمله میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، توپ فوتبال و والیبال به ارزش ۲ میلیون تومان نیز اهدا شد.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی کف سازی مدرسه منصورآباد درمیان نیز امروز با اعتبار ۲۰ میلیون تومان آغاز شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.