فرماندار نهبندان روز دوشنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: ۲ میلیارد و ۷۴ میلیون تومان برای اجرا و تکمیل این تعداد طرح هزینه شده است.

مجید بیکی گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر در نقاط روستایی شهرستان نهبندان از مزایای این طرح‌ها برخوردار شدند.

وی بیان کرد: سالن چند منظوره در روستای محمود علی به نمایندگی از ۹ پروژه دیگر روستایی و با اعتبار بالغ ۲۲۰ میلیون تومان و بند خاکی روستای بیچند به نمایندگی از ۶ پروژه دیگر با اعتبار یک میلیارد و ۸۵۴ میلیون تومان از جمله طرح‌های افتتاحی در سومین روز دهه فجر است.

همچنین دیدار با یکی از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد و مجری اشتغال طرح ساقه گندم در روستای چهارفرسخ، ادای احترام به شهدای روستای چهارفرسخ و بازدید از طرح ملی کاروان سلامت و ارائه خدمات درمانی رایگان در روستای کلپ از دیگر برنامه‌های امروز فرماندار و مسوولان نهبندان به مناسبت دهه فجر بود.

دهه فجر امسال ۲۲۱ پروژه با اعتبار بیش از ۵۱۳ میلیارد تومان در نهبندان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد ۲۰۷ پروژه با اعتبار ۱۱۲ میلیارد تومان افتتاح و ۱۴ پروژه با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان که بیشتر طرح صنعتی است، کلنگ‌زنی می‌شود.

یک هزار و ۶۱۴ طرح و پروژه عمرانی و زیرساختی همزمان با دهه فجر امسال و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

شهرستان مرزی نهبندان با ۱۴۰ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.