نبی الله ناظری روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرحهای اشتغالزایی این نهاد با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در قالب مشاغل خانگی و بومی منطقه شامل دامداری، زنبورداری، کشاورزی، باغداری، فرش، گلیم و غیره اجرا شده است.

وی افزود: اعتبار این طرح ها اغلب از طریق منابع اشتغال روستایی، تبصره بانک‌ها و ۱۵ درصد اعتبارات کمیته امداد تامین شده است.

رییس کمیته امداد پلدختر گفت: یکی از محوری ترین و اصلی ترین خدمات این نهاد توانمندسازی خانواده های زیر پوشش و ایجاد اشتغال است.

در مراسم افتتاح این طرح ها، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسوولان شهرستان پلدختر حضور داشتند.

حدود ۲۰۰ هزار نفر از حمایت های مستمر و غیر مستمر کمیته امداد لرستان بهره مند هستند.

همزمان با فرارسیدن دهه فجر عملیات اجرایی و بهره برداری ۸۳۹ طرح با اعتبار یکهزار و ۴۴ میلیارد تومان در استان آغاز شده  که از این تعداد ۸۰۲ طرح با اعتبار ۶۹۹ میلیارد تومان عمرانی و ۳۷ طرح با ۳۴۵ تومان اقتصادی است.

 از مجموع طرح های عمرانی ۷۲۱ پروژه با ۴۸۱ میلیارد تومان افتتاحی و ۸۱ طرح با ۲۱۸ میلیارد تومان کلنگ زنی است و طرح های اقتصادی نیز شامل ۳۰ طرح افتتاحی با ۲۸۰ میلیارد تومان و هفت طرح آغازی با اعتبار ۶۶ میلیارد تومان هستند.

در مجموع دهه فجر امسال ۷۵۰ طرح با ۷۶۰ میلیارد تومان در لرستان بهره برداری می شود و عملیات اجرایی ۸۹ طرح با ۲۸۴ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.