حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی سه‌شنبه شب در آیین عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در حسینیه جماران بیرجند افزود: دختر پیامبر گرامی اسلام (ص) به شدت مظلوم بود و مظلومانه هم به شهادت رسید.

وی اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان سرمشق و الگویی برجسته در ابعاد مختلف برای مسلمانان به ویژه زنان عالم هستند.

رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: پیام ایشان این است که تمام وجودمان صرف حکومت اسلامی و دفاع از حقانیت اسلام شود و در این شرایط زمانی که رزمندگان جبهه مقاومت دشمنان را به عقب راندند ما در جهاد کبیره باید به تبیین و روشنگری اسلام و فضایل اخلاقی ائمه اطهار (ع) بپردازیم.

وی با تاکید بر اینکه باید در برابر توطئه‌های دشمنان به خصوص در جبهه جنگ نرم هوشیاری خود را افزایش دهیم اضافه کرد: دشمنان ما از جنگ سخت، خودشان سخت می‌ترسند اما در جنگ نرم و جهاد کبیر ابزار آنان از ما قوی‌تر است که اگر خداوند متعال عنایت نکند و عده‌ای از ما در این جبهه دفاع نکنیم احتمال خطرآفرینی از سوی دشمنان جدی است.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی گفت: حضرت محمد (ص) نمونه کامل فضایل اخلاقی برای بشریت در تمامی عرصه‌ها است و فضایل و خوبی‌های ایشان بهترین الگو برای جامعه امروزی است.

وی با بیان اینکه مهمترین دشمن اسلام و مسلمین جریان نفاق است افزود: جریان نفوذ و نفاق باعث شده که بعد از رحلت پیامبر گرامی اسلام، امام علی (ع) چند سال خانه‌نشین شود.

وی گفت: امروز هم جریان نفاق و نفوذ و برخی افراد با وجود شفافیت اقدامات استکباری دشمنان، دل در گرو قاتلان حاج قاسم‌ها دارند.

مداحان اهل بیت نیز در این مراسم به ذکر مصیبت و نوحه‌خوانی پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.