حجت الاسلام احمد ملایی روز سه‌شنبه در نشست خبری افزود: از این تعداد ۸۷۵ برنامه در بیرجند، ۲۲۵ برنامه در فردوس، ۸۷ برنامه در زیرکوه، ۲۲۰ برنامه در طبس، ۲۸۶ برنامه در بشرویه، ۲۰۰ برنامه در درمیان، ۱۱۰ برنامه در خوسف، ۸۵ برنامه در نهبندان، ۲۸۵ برنامه در سرایان، ۳۷۰ برنامه در قاینات و ۳۵۵ برنامه هم در شهرستان سربیشه برگزار می‌شود.

وی گفت: به منظور برنامه‌ریزی برنامه‌های ایام الله دهه فجر به صورت رسمی ۳۶ ستاد با ۱۲۰ کارگروه در استان از اوایل دی ماه تشکیل شده‌ است و مراسم یوم الله ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در ۳۰ نقطه استان برگزار می‌شود.

مسوول کارگروه‌های ستاد دهه فجر استان خراسان جنوبی افزود: این مراسم در شهرستان‌های بیرجند، نهبندان، بشرویه، سربیشه و قاینات ساعت ۹ صبح در محل میدان‌های امام خمینی (ره) این شهرها و شهرستان زیرکوه ساعت ۸:۴۵ میدان امام خمینی (ره) شهر حاجی آباد، خوسف ساعت ۹ صبح خیابان شهید بهشتی مقابل دفتر امام جمعه، درمیان ساعت ۸:۳۰ صبح در محل آموزشگاه ۲۲ بهمن، سرایان ۸:۳۰ آموزشگاه حضرت زینب (س)، طبس ساعت ۸:۳۰ در محل آستان مقدس حسین بن موسی الکاظم (ع) و در شهرستان فردوس ساعت ۹ صبح در محل میدان ۱۵ خرداد برگزار می‎شود.

وی از برگزاری ۸۰ یادواره شهدا ویژه دهه فجر امسال در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در این ایام ۵۰۰ گلزار شهدای استان غباروبی و زنگ انقلاب در ۲ هزار و ۷۰۰ آموزشگاه استان نواخته خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: به مناسبت این ایام ۶۰۰ مبلغ در راستای تشریح دستاوردهای انقلاب و دیگر برنامه‌های فرهنگی به مدارس، دانشگاه‌ها و روستاهای استان اعزام می‌شوند و همچنین برگزاری ۵۲ مورد همایش به خصوص با موضوع محور مقاومت و سردار دل‌ها در استان برنامه‌ریزی شده است.

وی برگزاری ۷۵ نشست تبیینی، برپایی ۱۸۲ نمایشگاه عکس، نقاشی و پوستر، برگزاری ۲ هزار و ۵۰۰ مسابقه ورزشی، نورافشانی شب ۲۲ بهمن در ۱۱ نقطه و نواختن بانک الله اکبر در ۲ هزار و ۱۰۰ مسجد، ۲۴۰ مورد سرکشی از خانواده شهدا، برپایی ۲ هزار و ۸۰۰ جشن انقلاب در مدارس، مساجد، دانشگاه‌ها و سایر اماکن عمومی، ۱۲۰ مورد شب شعر و خاطره به خصوص با محوریت شهادت سردار سلیمانی، ۲۰ مورد کرسی آزاداندیشی و ۸۷ جشنواره فرهنگی، علمی و قرآنی را از دیگر برنامه‌های محوری دهه فجر در استان خراسان جنوبی اعلام کرد.وی از راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان رزمایش بزرگ مردمی نام برد که موجب یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی می‌شود و اضافه کرد: این مراسم محوری نیز در ۱۵ نقطه استان برگزار خواهد شد.

مسوولان کارگروه‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان جنوبی در سازمان‌ها و نهادهای مختلف در روزهای اخیر با شرکت در نشست خبری برنامه‌های خود را برای دهه فجر امسال تشریح کردند.

شعار دهه فجر امسال «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» انتخاب شده است.

براساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، مراسم سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی با سخنرانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۲ بهمن در میدان امام خمینی (ره) بیرجند و مراسم میهمانی لاله‌ها ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه در گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.