سرهنگ پاسدار صفرعلی اسماعیلی روز دوشنبه در نشست خبری کارگروه بسیج ستاد بزرگداشت دهه فجر استان خراسان جنوبی افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، شرکت در مراسم ۱۲ بهمن، رژه موتوری و نواختن زنگ انقلاب اسلامی در مدارس توسط بسیج دانش آموزی از برنامه‌های دهه فجر  است.

وی بیان کرد: اجرای سرودهای انقلاب و تئاتر نیز پیش بینی شده است و برنامه‌های هنری و فرهنگی در بسیاری از شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: سلسله نشست‌های علمی، فرهنگی با موضوع تبیین نظریه مقاومت روز دوشنبه ۱۴ بهمن برگزار می‌شود که محوریت آن جوانان است.

وی از برگزاری همایش‌ها و یادواره‌های شهدا در این ایام و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم خبر داد و افزود: همایشی با موضوع نقش زنان در تحقق اهداف انقلاب اسلامی و تداوم آن با محورمیت بسیج جامعه زنان برگزار می‌شود.  

سرهنگ اسماعیلی دیدار با خانواده شهدا، حضور در نمازجمعه و برگزاری میز خدمت را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و تصریح کرد: بحث‌های بصیرتی و روشنگری در شهرستان‌ها، برگزاری آیین چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی، همکاری در بانگ تکبیر با حضور سازمان یافته بسیجیان از دیگر برنامه‌های حوزه بسیج است.

وی گفت: همچنین در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور قشرهای مختلف آیین ثبت‌نام نمادین مبارزه با آمریکا با شعار «من هم قاسم سلیمانی هستم و انتقام می‌گیریم» برگزار خواهد شد و مردم در طول مسیر راهپیمایی این طومار را امضا می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی افزود: دفاع از ملت‌های مظلوم و آزاده، ایستادگی در مقابل جبهه کفر و ظلم از پیروزی‌های این انقلاب است که همچنان راه خود را در پیش گرفته و بیش از هر زمانی با سرعت به پیش می‌رود.

وی اظهار داشت: در مقابل جبهه استکبار هم در منطقه و بسیاری از کشورهای دیگر وضعیت تاریکی پیش رو احساس می‌کند و وضعیت به شکلی پیش می‌رود که ملت‌های عالم به استقبال انقلاب اسلامی شتافته تا عرصه را بر دشمنان تنگ کنند.

اسماعیلی گفت: دیری نخواهد گذشت که آمریکای جنایتکار کشورهای منطقه را رها و سرنوشت آنها را به خود ملت‌ها واگذار کند که اینها همه از ثمرات خون شهدای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به گسترش انقلاب در فراتر از مرزهای ایران افزود: در بسیاری از کشورها هسته‌های مقاومت شکل گرفته و انسان‌های آزادیخواه به استقبال انقلاب شتافته‌اند لذا وظیفه و تکلیف داریم در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به سهم خود نهایت تلاش را داشته باشیم که این ایام مبارک یادآوری و گرامی داشته شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.