حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی یکشنبه شب در دیدار کارکنان و خانواده‌های دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: مشکلات وجود دارد اما همه مشکلات دارای راه‌حل است و رمز آن این است که جهان شناسی درست، انسان شناسی درست و دین شناسی درست حاصل شود زیرا همه برگ برنده‌ها در همین مشکلات است.

وی با بیان اینکه افسردگی‌ها، خوف و ترس‌ها از بی دینی است افزود: شب دستگیری امام خمینی (ره) نیروهای مسلح طاغوتی با تجهیزات کامل می‌ترسیدند و می‌لرزیدند اما امام راحل نترسیدند و گفتند که اگر می‌ترسیدم ایمان نداشتم؛ این یعنی بصیرت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: همه امور زندگی در پای بصیرت است و در زندگی‌های روزمره چه در خانه و چه در بازار و اداره، تمام مسئله در بصیرت جهان شناسی و انسان شناسی است و اینکه خدا از او راضی باشد.

وی گفت: اگر فردی دارای بصیرت باشد تمام کارهایی که انجام می‌دهد، عبادت است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: اگر انسان در بصیرت جهان شناسی، انسان شناسی، دین شناسی و غیره به آن حد نصاب برسد، همه مسائل حل است و فرد از دشمن نمی‌ترسد، طمع نمی‌کند، در دام کسی نمی‌افتد، تعریف طاغوت نمی‌کند و از راه الهی انحراف پیدا نمی‌کند.

وی بیان کرد: باید همگان تلاش کنیم تا در سطح جهان مکتب اصیل توحیدی را که در مقابل مکتب لیبرال دموکراسی غرب قرار دارد، کمک کنیم تا بتوانیم بشر را از زیر سلطه استعمارگران نجات دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.