غلامرضا اشرفی روز دوشنبه گفت: در آغاز اجرای طرح فقط چهار شهرستان نهبندان، سرایان، درمیان و قاینات از طرح یارانه دستمزد برخوردار بودند که با پیگیری و مکاتبه استاندار خراسان جنوبی و موافقت مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همه شهرستان‌های استان از مزایای ویژه این طرح برخوردار شدند.

وی اظهار داشت: طرح یارانه دستمزد یکی از طرح‌های اشتغالزای دولت در حوزه کاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که براساس آن دولت پس از احراز شرایط کارفرما و جوینده کار و عمل به تعهدات تعریف شده در دستورالعمل، معادل ۳۰ درصد دستمزد قانون کار را به عنوان یارانه دستمزد در اختیار کارفرما قرار می‌دهد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی افزود: این طرح فقط در هشت استان محروم و کم‌برخوردار کشور در حال اجراست.

وی گفت: عملکرد استان خراسان جنوبی در اجرای این طرح تاکنون تعداد ۱۵۶ قرارداد منعقد شده برای ۸۱ واحد پذیرنده بوده که جهش قابل قبولی در یک ماه اخیر داشته است.

اشرفی بیان کرد: متقاضیان بهره‌ مندی از طرح یارانه دستمزد می‌توانند به سامانه یارانه دستمزد به آدرس: www.pyd.mcls.gov.ir  مراجعه کنند.

استان مرزی خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.