به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، در متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی آمده است: درود و سلام خداوند بر مردم ولایتمدار و قدرشناس ایران اسلامی که در شهرها و استان‌های مختلف بویژه در کرمان برای سردار عزیز، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش حماسه‌ای بی‌نظیر آفریدند.

این پیام می افزاید:‌ متاسفانه در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ۲ نفر از عاشقان و دلدادگان ولایت از استان خراسان جنوبی جان عزیزشان را از دست دادند و به خیل میهمانان سردار شهید پیوستند.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب جان‌باختن «محمد حسین زنجانی» و «محمد حسین عبدالهی» در راه پاسداشت خون شهدا را به خانواده های معظم‌شان و مجموعه نیروهای قضایی و امت ولایت‌مدار خراسان جنوبی تسلیت عرض می‌کنم، امید است خداوند به برکت خون شهدا، مخصوصا سردار دلها حاج قاسم سلیمانی رحمت واسعه خود را شامل حال آنان نموده و به خانواده های داغدار صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

روز گذشته و در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی به دلیل ازدحام و فشار جمعیت، بر اساس آخرین آمار ۵۹ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند و ۲۱۲ نفر نیز مصدوم شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.