به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: سردرگمی در شیوه برخورد با ایران و ناکارآمد بودن تحلیل ها و برنامه های روسای جمهور آمریکا از زمان کارتر آغاز شده و تاکنون نیز ادامه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در طول 40 سال اخیر تلاش زیادی کرده اند تا ضربه ای به جمهوری اسلامی وارد کنند اما با عنایت خداوند متعال و رهبری کم نظیر امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری همه تلاش های آنها بی فایده بوده است.

آیت الله علما تصریح کرد: ایران اسلامی با وجود همه فشارها و تنگناهای ایجاد شده با قدرت مسیر توسعه و پیشرفت خود را ادامه داد و امروز به یک قدرت بزرگ منطقه ای و جهانی تبدیل شده است.

امام جمعه کرمانشاه یادآوری کرد: هرچند مشکلات اقتصادی نیز در کشور وجود دارد اما قابل رفع است و همه باید برای این مهم تلاش کنیم.

وی همچنین بر خدمت رسانی مسئولان به مردم تاکید کرد و گفت: در اهمیت این موضوع همین بس که امام (ره) می فرمود به من خدمتگزار بگوئید.

آیت الله علما در ادامه و با اشاره به جایگاه رفیع نماز جمعه به جایگاه نماز جمعه، گفت: این فریضه الهی، ذکر است و باعث بیداری انسان می شود.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین برپایی نماز جمعه را باعث تقویت تقوا در انسان دانست و گفت: همین ویژگی ممتاز در وجود امام (ره) بود که باعث شد تا شرق و غرب مقابل وی زانو بزند.

در پایان این جلسه با اهدای هدایایی به آیت الله علما از وی به مناسبت چهلمین سالروز برپایی نماز جمعه در کشور تقدیر شد.

7458/8066

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.