احمد دُرمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرای این شبکه ۱۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود که بخش اعظم شبکه در بخش جلگه ماژان است.

وی بیان کرد: در حوزه مخابراتی و شبکه ارتباطی شهرستان خوسف و بخش جلگه ماژان نهضتی شکل گرفته است که نشان از توجه ویژه دولت به مناطق محروم و روستایی دارد.

بخشدار جلگه ماژان خوسف افزود: فاز نخست اجرای فیبرنوری در شهرستان خوسف در حال انجام است و پیش‌بینی شده تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: در فاز دوم اجرای شبکه فیبرنوری در شهرستان خوسف، مشکل آنتن‌دهی و اینترنت دهستان قلعه زری نیز رفع خواهد شد.

درمحمدی در ادامه به مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان خوسف (۲۶ و ۲۷ مرداد امسال) اشاره کرد و گفت: رهاورد این سفر ۵۵ مصوبه بود که از این تعداد ۱۹ مصوبه مربوط به بخش جلگه ماژان است.

وی افزود: تاکنون ۲۵ درصد مجموع مصوبات اجرایی شده و ۳۵ درصد مصوبات نیز در دست اقدام است.

بخشدار جلگه ماژان خوسف با بیان اینکه برخی مصوبات مربوط به حوزه ورزش و جوانان و منابع طبیعی به نتیجه نرسیده است اظهار داشت: تمامی مصوبات سفر استاندار در بخش جلگه ماژان به بهره‌برداری رسیده و یا در دست اقدام است اما برای پروژه‌های ورزش و جوانان و منابع طبیعی کماکان اقدامی صورت نگرفته است.

وی بیان کرد: اجرای طرح‌های آبخیزداری در ۱۵ نقطه دهستان براکوه و ماژان یکی از مصوبات بود که با وجود پیگیری‌های مکرر، هنوز هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است.

درمحمدی تصریح کرد: احداث زمین چمن مصنوعی نیز از قول‌های مدیرکل ورزش و جوانان در سفر استاندار بود که مقرر شد تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی از گازرسانی به ۳۸ روستای دهستان ماژان خبر داد و گفت: گازرسانی به بیش از ۳۸ روستای دهستان ماژان به همت استاندار و پیگیری فرماندار در حال انجام است و تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.