امیر داسارگر روز پنجشنبه در نشست تخصصی فیلم با نگاهی نو به سینمای انقلاب که در حوزه هنری خراسان جنوبی برگزار شد افزود: این فیلم مورد استقبال مردم قرار گرفته و تا حد زیادی در جذب مخاطب موفق بودیم.

وی گفت: منطقه پرواز ممنوع پانزدهم آبان ماه سال جاری اکران شد و تا ۲ هفته دیگر اکران فیلم ادامه دارد.

وی اظهار داشت: از سال ۱۳۹۵ برای ساخت فیلم منطقه پرواز ممنوع برنامه‌ریزی و برای تهیه فیلمنامه ۲ سال وقت گذاشته شد.

کارگردان فیلم منطقه پرواز ممنوع افزود: تلاش شد از افراد قوی در حوزه‌های فنی برای ساخت این مجموعه استفاده شود تا محصول استاندارد و باکیفیت و در خور مخاطب ساخته شود.

او گفت: هرچند فاکتورهای جلب نظر مخاطب مثل استفاده از بازیگر معروف، کمدی بودن و... در این فیلم نبود اما با استقبال خوبی مواجه شد چون تلاش کردیم کار در سطح عالی و حرفه‌ای تهیه شود.

داسارگر بیان کرد: تجربه من در حوزه سینمای انقلاب این است که باید ابتدا به مقوله خودشناسی و نیازسنجی جامعه پرداخته شود و سینما جای کار پرتلاش است.

وی افزود: در زندگی فردی هم باید ارزش‌های انقلابی تبلور یابد تا بتوانیم آثاری که در این حوزه تولید می‌کنیم اثرگذار و مخاطب پسند باشد.

وی اظهار داشت: انتخاب و عملیات‌ها در حوزه سینمای انقلاب باید درست باشد به عنوان مثال اگر سوژه انتخابی برای مخاطب جذاب نباشد مسیر را اشتباه رفته‌ایم یا اثر قوی نباشد تا گروه‌های اولیه را جذب کند باز هم مسیر را اشتباه رفته‌ایم.

این کارگردان سینما گفت: فیلم منطقه پرواز ممنوع را ابتدا برای گروه‌های مختلف مردم نمایش دادیم و پس از اینکه بازخوردها مناسب بود خودشان گروه‌های دیگر را برای تماشای فیلم دعوت می‌کردند و توصیه‌های چهره به چهره مهمترین عامل تبلیغ و  موفقیت یک فیلم است.

این فیلم روایتگر داستان سه نوجوان است که حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگی‌شان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیج می‌شوند.

هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران این فیلم هستند.

فیلم منطقه پرواز ممنوع در شهر بیرجند و سایر شهرستان‌های خراسان جنوبی از جمله برخی روستاهای مرزی این استان اکران شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.