فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در این آیین گفت: انقلاب اسلامی ایران که ۴۰ سال از عمر پربرکت آن می‌گذرد،  تنها انقلاب دینی در سراسر جهان از ابتدای تاریخ تاکنون بوده و به همین دلیل است که در مکاتب سیاسی و علمی و دانشگاهی جهان، از آن به عنوان نمونه شاخص یاد می‌شود.

وی با بیان اینکه تفاوت عمده انقلاب ما با سایر انقلاب‌ها ارزشی و دینی بودن آن است افزود: برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی به طور قطع  رشادت‌ها و ایثارگری‌ها و جان فشانی‌هایی لازم بوده و نیاز است که شهدایی تقدیم این انقلاب مقدس شود.

سردار شجاع اظهار داشت: نهال نازک انقلاب که ۴۰ سال پیش به دست امام خمینی(ره) غرس شد، امروز به یک درخت تناور تبدیل شده و نیاز به ایثارگری و نگهداری و شجاعت دارد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اضافه کرد: آنهایی که به این حقیقت دست پیدا کرده‌اند، با اقتدا به مولایشان، دوبال قدرتمند شیعه و مهدویت را در این انقلاب معنا بخشیدند و خارچشمی در چشم دشمنان اسلام و جهان استکبار شدند.

وی با اشاره به اعتراضات اخیر در کشور گفت: ۲ سال است که دشمنان برنامه‌ریزی کرده‌اند تا بتوانند با دامن زدن و موج سواری بر روی مشکلات اقتصادی کشور ما سوء استفاده کنند، اما نمی‌دانستند که این مردم اگر مشکل اقتصادی دارند و یا از برخی مسؤولان گلایه‌مندند، این گلایه‌ها در درون خانواده خصوصی آنها بوده و همیشه مدافع نظام و انقلاب و اسلام هستند.

سردار شجاع، مردم را تولیدکنندگان اصلی نظم و امنیت در کشور دانست و افزود: در اغتشاشات اخیر مردم پای کار آمدند و آرزوهای دشمنان را نابود کردند و تا مردم در صحنه حضور داشته باشند، اجازه نخواهند داد ذره‌ای از ارزش‌های نظام کاسته و توهینی به جمهوری اسلامی ایران وارد شود.

شهرستان قاینات ۳۰۴ شهید تقدیم انقلاب کرده است که ۱۵ شهید متعلق به نیروی انتظامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.