به گزارش ایرنا سرتیپ دوم ستاد محسن فتحی زاده روز دوشنبه در دومین یادواره 297 شهید انتظامی گلستان در گرگان اظهار کرد: رشادت های شهدا کشور را بیمه کرد و باعث شده که همواره در برابر توطئه دشمنان پیروز باشیم.
وی عنوان کرد: راه شهدا، راه عزت، استقامت و ایستادگی است و خدمتگذاران مردم و انقلاب افتخار می‌ کنند در این مسیر قدم بر می‌ دارند.
به گفته وی؛ کارکنان ناجا به صورت شبانه ‌روزی در راستای ارتقای امنیت و آرامش جامعه، برخورد با متخلفان، مجرمان و اخلالگران نظم و امنیت تلاش می‌ کنند.
سرتیپ فتحی زاده گفت: یادواره ‌های شهدا توفیق و فرصتی است که بتوانیم با شهیدان تجدید عهد کنیم.
وی با اشاره به تهدیدها و توطئه ‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: لازمه مقابله با آن درس گرفتن از جانفشانی شهدا و ادامه دادن راه امام و شهیدان است.
جانشین معاونت هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید عهد و پیمان با شهدا بود، تصریح کرد: مشکلات مختلفی در کشور وجود دارد ،اما مردم همواره برای اعتلای دین و نظام و حفظ دستاوردهای انقلاب در صحنه حضور دارند.
سرتیپ دوم ستاد علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی گلستان نیز اظهار کرد: این یادواره با هدف تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان برگزار شده است.
به گزارش ایرنا دومین یادواره ۲۹۷ شهید انتظامی استان با هدف تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و با حضور استاندارگلستان و جمعی از مسئولان انتظامی و نظامی در گرگان برگزار شد.
نیروی انتظامی بیش از 13 هزار شهید و 20 هزار جانباز به کشور و انقلاب تقدیم کرده است.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.