به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در حاشیه بازدید از مرکز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مستقر در فرمانداری بیرحند افزود: زمان ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی دوره یازدهم‌ مجلس شورای اسلامی از امروز دهم آذرماه آغاز شد و شانزدهم آذرماه به اتمام می‌رسد لذا توصیه می‌کنیم داوطلبان، ثبت‌نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی اظهار داشت: ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی دارای چهار حوزه انتخابیه است و زمینه برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک در استان فراهم است.

استاندار خراسان جنوبی همزمان با نخستین روز نام‌نویسی داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار بیرجند، مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری از روند ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف مستقر در فرمانداری بیرجند بازدید کرد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار می‌شود.

استان مرزی خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان و چهار حوزه انتخابیه شامل «بیرجند، درمیان و خوسف»، «قاینات و زیرکوه»، «نهبندان و سربیشه» و «فردوس، طبس، سرایان و بشرویه» دارد.

هر کدام از این حوزه‌های انتخابیه در حال حاضر یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خراسان جنوبی برای ثبت‌نام باید از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر به فرمانداری چهار حوزه انتخابیه در شهرستان‌های بیرجند، قاینات، فردوس و نهبندان مراجعه کنند.

داوطلبان خارج از استان نیز می‌توانند به ستاد انتخابات وزارت کشور و افرادی که خارج کشور هستند می‌توانند برای ثبت‌نام به مراکز رسمی، نمایندگی‌ها و کنسولگری‌های رسمی خارج از ایران مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.