محمدصادق معتمدیان روز شنبه در نشست ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی که با حضور معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور، اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران و بخشداران استان برگزار شد، با تاکید بر تعامل با احزاب و رسانه‌ها در استان تصریح کرد: تعاملات خوبی با جریانات سیاسی مختلف داشته‌ایم و ساعت‌ها پای صحبت فعالان سیاسی نشسته‌ایم تا به یک زبان مشترک دست پیدا کنیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی وی افزود: در حوزه رسانه و فضای مجازی نیز جلسات خوب و هدفمندی با رسانه‌ها داشته‌ایم و فضای حمایتی و تعاملی خوبی ایجاد شده است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: همچنین به شکل هدفمند و مدون سفرهای شهرستانی را طراحی و دنبال کرده‌ایم و در ۱۱ سفر به شهرستان‌های استان بیش از ۶۰۰ مصوبه داشته‌ایم.

وی بیان کرد: این حضور بین مردم رضایتمندی خوبی را ایجاد کرده است که می‌تواند زمینه‌ساز حضور باشکوه آنان در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی باشد.

معتمدیان افزود: مهمترین موضوعی که در دستور کار داریم، تعامل و هم‌افزایی با مسئولان نظارتی و هیات‌های نظارت بر انتخابات است و به دنبال رسیدن به یک ادبیات مشترک در استان هستیم.

وی گفت: در عین حال که امن‌ترین مرزها را بین استان‌های شرقی داریم اما به دلیل بی‌ثباتی و ناامنی در کشور همسایه نباید از موضوع امنیت غفلت کرد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: تدوین سند جامع امنیت انتخابات در دستور کار است تا با تقسیم کار میان دستگاه‌های مختلف، آسیب‌ها و تهدیدها احصا شود و پس از نهایی شدن در شورای تامین استان ابلاغ خواهد شد.

وی نارضایتی‌های اجتماعی را از دیگر چالش های انتخابات آتی برشمرد و گفت: بخش مهمی از نارضایتی‌های اجتماعی، ناشی از مطالبات در حوزه‌های مختلف است و نهایت تلاش مدیران کشور و استان معطوف به حل و رفع این مشکلات است.

«جمال عرف» معاون سیاسی وزیر کشور امروز (شنبه) علاوه بر شرکت در نشست ستاد انتخابات استان، با معتمدین و نخبگان خراسان جنوبی نیز دیدار کرد.

۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.