عباس رضایی روز چهارشنبه در پنجمین جلسه با فرمانداران و بخشداران که با حضور جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور در استانداری اصفهان برگزار شد با اشاره به اینکه استانداریها بطور مستقیم کار هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مربوط به برگزاری انتخابات را برعهده دارند و مسئول اجرای این رویداد سیاسی هستند، از فرمانداران و بخشداران استان خواست برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات تلاش کنند.

وی افزود: رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید چراغ راه ما در انتخابات پیش رو خواهد بود.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه هر استان مسائل و مشکلات خاص خود را دارد اظهار داشت: بنابر این دولت، نباید در سطح کلان، نگاه یکسانی به استان‌ها داشته باشد.

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در این استان رنگین کمانی از اقوام زندگی می کنند که باید به نگرش‌های آنان در انتخابات توجه کنیم.

حیدر قاسمی افزود: استاندار اصفهان در ماه‌های اخیر که تحریم های اقتصادی شدیدی به کشور وارد شد، از فعالان اقتصادی استان حمایت خوبی کرد که جای تقدیر دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان از  نساجی و قطعه‌سازی به عنوان دو شغل مهم این استان نام‌برد و گفت:  باید به این صنایع توجه ویژه ای داشت تا بتوانند بیشتر از گذشته رونق بگیرند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار می‌شود.

استان اصفهان با احتساب نماینده ارامنه اصفهان و حنوب ایران دارای ۲۰ نماینده در مجلس شورای اسلامی است.  

۲۰۹۳/۶۰۲۶/ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.