به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی محمود رمضانی روز شنبه افزود: به مدت سه هفته پس از اتمام نمایشگاه با مراجعه به کتابفروشی‌های معرفی شده می‌توان از طریق بن کارت نمایشگاه خرید کرد.

وی گفت: پاتوق کتاب بیرجند نبش مدرس ۲۵، نمایشگاه دائمی کتاب بیرجند نبش حکیم نزاری، کتابفروشی خوارزمی ابتدای خیابان مدرس، نهال دانایی خیابان معلم بعد از کوچه ۳۷ و کتابفروشی اندیشمند ابتدای خیابان معلم پذیرای بن کارت‌های شهروندان است.

سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی که سوم آذر ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بیرجند گشایش یافت، شامگاه جمعه هشتم آذر با استقبال بالای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی به پایان رسید. 

۴۶۴ ناشر و نمایندگی نشر در این نمایشگاه حضور داشتند که ۲۳۰ غرفه برای ناشران و نمایندگان نشر و ۳۲ غرفه نیز برای برنامه‌های جنبی پیش بینی شده بود.

همچنین از مجموع غرفه‌های کتاب ۳۲ غرفه مربوط به ناشران استان و مابقی برای ناشران و نمایندگان کشوری برپا شد.

کتاب‌های سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی با حداقل تخفیف ۳۰ درصدی به فروش رسید که ۲۰ درصد این تخفیف‌ها به صورت بن و ۱۰ درصد نیز توسط ناشران ارائه شد.

برپایی شب‌های فرهنگی از برنامه‌های جانبی نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی بود.

برنامه شب فرهنگی شامگاه پنجشنبه با حضور دکتر محمود رفیعی و دکتر محمدمهدی ناصح همراه با رونمایی از کتاب‌های کورُش نامه و واژه نامچه گویشی و فرهنگی عامه مردم چهکندوک برگزار شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.