محمدصادق معتمدیان عصر یکشنبه به همراه معاونان خود، فرماندار بیرجند و شماری از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان از مدرسه تخریب شده فرهنگ بازدید کرد. 

وی در این بازدید گفت: پروژه‌های عمرانی در استان شدت گرفته است اما در تامین نیروی کارگر و مغنی با مشکل مواجه هستیم. 

استاندار خراسان جنوبی بر فعال شدن عوامل اجرایی براساس حجم کار عمرانی زیاد و توسعه پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: آموزش نیروی ماهر در بخش‌های مختلف اهمیت دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر کشش بازار زیاد است گفت: در کنار تعریف پروژه باید تامین عوامل اجرایی از داخل استان نیز مدنظر باشد. 

معتمدیان همچنین بر تامین مصالح بومی تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود این پروژه تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری برسد.

بازدید از زمین وقفی خیابان شهید کلاهدوز انقلاب، سالن ورزش شهید فارابی، طرح فرزان و نهاد توسعه محله در خیرآباد از دیگر برنامه‌های سفر شهرستانی استاندار در مرکز استان بود. 

همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی با برپایی میز خدمت در مسجد الحسین (ع) بلوار جوادیه به بررسی درخواست‌ها و مشکلات مردم محله‌های جوادیه، انقلاب، الهیه، موسی بن جعفر و خیرآباد پرداختند.

استاندار خراسان جنوبی از دی ماه سال گذشته تا پیش از بازدیدهای امروز در مرکز استان، به ۱۰ شهرستان استان سفر کرد که این سفرها مصوباتی داشته و اجرای آنها در دست اقدام و پیگیری است.

وی پنجم مرداد ماه جاری در نخستین مرحله از سفر شهرستانی در بیرجند از محله‌های کمتر برخوردار شمال شهر بیرجند بازدید و با مردم این مناطق دیدار و گفت و گو کرد.

استان مرزی خراسان جنوبی 11 شهرستان دارد و بیرجند مرکز آن است. 

۹۸۹۳*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.