به گزارش ایرنا، عباس جمشیدی پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: سپاه در پیروزی انقلاب، ترورها، دوران جنگ و سازندگی نقش مهمی داشته و در یک کلام سپاه به معنی ملت ایران است و این اقدام آمریکا منجر به تقویت وحدت در کشور شد.
وی یادآورشد: دشمنی آمریکا با ایران و سپاه پاسداران چیز تازه ای نیست و این اقدام استکبار جهانی بیانگر این است که آنها از قدرت نیروهای مسلح و جمهوری اسلامی عصبانی هستند.
فرماندار بوشهر اظهارداشت:باتوجه به نامگذاری سال در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب ایجاد زیرساخت های رونق تولید از اولویت های این شهرستان در سالجاری است.
جمشیدی گفت: در همین راستا انتظار می رود بانک ها و سایر دستگاه های اجرایی استان مانند سال گذشته در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و ایجاد رونق تولید گام بردارند.
وی تاکید کرد: با حمایت ازتولید زمینه ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در جامعه فراهم می شود.
فرماندار بوشهر اظهارداشت: در شرایط جنگ اقتصادی هیچ راهکاری به غیر از اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید مورد تاکید رهبر معظم انقلاب وجود ندارد.
جمشیدی اضافه کرد: رویکرد شهرستان در سال رونق تولید واگذاری اماکن تاریخی به سرمایه گذاران بخشی خصوصی است که ضمن ترمیم و بازسازی امکان بهره برداری از این اماکن به مدت 25 تا 30 سال برای آنان وجود دارد.
وی یادآورشد: در راستای رونق تولید سرمایه گذاران نباید درگیر قوانین دست و پا گیر اداری شوند .
وی اضافه کرد: همکاری خوبی از جانب دستگاه های اجرایی و مردم دربحث اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان انجام شد و نمونه عینی همدلی و همراهی مردم و مسئولان تحقق یافت.
جمشیدی ادامه داد: باتوجه به جمعیت ورودی مسافران نوروزی به شهرستان بوشهر تلاش می شود با تخصیص اعتبارمناسب کمبودها و کاستی ها برای سال آینده برطرف شود.
وی گفت: با توجه به استقبال مسافران نوروزی بوشهر در آینده به عنوان شهر توریستی مطرح است که باید از این فرصت بهره برداری اقتصادی صورت گیرد.
جمشیدی از همت مردم شهرستان بوشهر در کمک رسانی به سیل زدگان در مناطق مختلف کشور تقدیر کرد.
وی با تاکید بر رعایت اصل مدیریت مصرف در بحث آب و برق گفت: شهرستان بوشهر سال گذشته با مدیریت مناسب توانست تابستان گرم را پشت سر بگذارد و تلاش می شود امسال نیز با رعایت مدیریت مصرف از سهمیه اختصاص یافته بهترین استفاده صورت گیرد.
وی گفت: امسال 200 میلیارد ریال برای اصلاح و نوسازی شبکه آبرسانی شهرستان اختصاص یافته و با اجرای این پروژه از هدررفت آب به میزان قابل توجهی جلوگیری می شود.
فرماندار بوشهر از همکاری مردم به دلیل حفاری هایی که به دلیل اصلاح شبکه آبرسانی در سطح شهر انجام می شود تقدیر کرد.
وی برضرورت همکاری شهرداران و دهیاران در برگزاری آئین هفته معلم تاکید کرد.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.