فرماندار نهبندان در حاشیه افتتاح این طرح که با حضور نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه نهبندان و جمعی از مسئولان برگزار شد، به خبرنگاران گفت: عملیات اجرایی توسعه و بهسازی این کتابخانه از سال ۱۳۹۴ در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع آغاز شد.

مجید بیکی افزود: در زمینه توسعه و بهسازی این کتابخانه ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده که از این مقدار ۳۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد برکت و بقیه از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و نهاد کتابخانه عمومی تامین شده است.

وی بیان کرد: اکنون بیش از ۲۵ هزار نسخه کتاب در این کتابخانه موجود است و همچنین بنیاد برکت در زمینه خرید منابع کتاب این کتابخانه ۳۰ میلیون تومان مشارکت کرده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) عصر دیروز (دوشنبه) با استقبال استاندار خراسان جنوبی و مسئولان این استان وارد بیرجند شد و ۲ طرح مشارکت اقتصادی بنگاه محور با مشارکت بنیاد برکت شامل جوجه تن طلا که محصول آن جوجه یکروزه است و مزرعه پرورش مرغ تخم‌گذار را در نخستین روز سفر خود افتتاح کرد.

همچنین صبح امروز (سه شنبه) ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و استانداری خراسان جنوبی با محوریت اشتغالزایی و توسعه اقتصادی تفاهم‌نامه امضا کردند که این تفاهم‌نامه در زمینه ایجاد، ساماندهی و تکمیل زنجیره ارزش پرورش شتر و دام سبک و تبدیل استان خراسان جنوبی به قطب تامین و ترانزیت شتر و محصولات آن در کشور تا سال ۱۴۰۰ به مبلغ سه هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال منعقد شد.

افتتاح و بازدید از طرح‌های مشارکت اقتصادی بنگاه محور برکت و طرح اشتغالزایی اجتماع محور سحاب (سرمایه گذاری حمایتی اشتغال برکت) در شهرستان‌های سربیشه و نهبندان از برنامه‌های سفر ۲ روزه محمد مخبر و هیات همراه به این استان است.

استان مرزی خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب مرکز استان است.

۷۵۵۹*۷۵۵۶*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.